Spoločnosť Mars spúšťa v strednej Európe novú televíznu kampaň žuvačiek ORBIT nazvanú "Získaj svoju iskru späť". Nový televízny spot "Keď nastane tá chvíľa" ukazuje, ako to bude vyzerať, keď sa život vráti späť do normálu, zároveň chce podporiť sebavedomie ľudí a povzbudiť ich k nadväzovaniu kontaktov.
Cieľom novej kampane je motivovať ľudí k tomu, aby po dlhej dobe strávenej doma, získali svoju iskru späť. Kampaň komunikuje myšlienku zábavným spôsobom, ale zároveň nechýba ani trochu zveličenia, ktoré je v tejto náročnej dobe potrebné.
„Veľmi ma teší, že môžeme spustiť našu novú televíznu kampaň na žuvačky ORBIT aj na Slovensku, a nadviazať tak na jej veľký úspech vo Veľkej Británii. Spoty sú ladené veľmi optimisticky a perfektným spôsobom vystihujú koniec lockdownu. Kampaň prináša veľa úsmevných momentov cez vyobrazenie radostného návratu k normálu v čase, keď už je to bezpečné. Zároveň oznamuje zásadnú správu o tom, aké dôležité sú žuvačky v našom každodennom živote," uvádza Emma Hompot, manažérka portfólia žuvačiek a cukroviniek v spoločnosti Mars v strednej Európe.
Myšlienku, s ktorou ľudia hľadia na svet bez lockdownu, vykreslila značka ORBIT za použitia trochu zveličeného fungovania ľudí po skončení všetkých obmedzení. Kampaň tak predstavuje svetlejšiu stránku reality a kladie dôraz na znovu nájdenú energiu, ktorú v sebe ľudia majú na bežné veci, ktoré boli predtým súčasťou ich každodenných životov.
Vzrušenie a radosť zo života bez sociálnej izolácie sa v rámci jednotlivých spotov premietajú do mnohých scenárov, a to vrátane zániku virtuálnych pracovných schôdzok, návratu vášnivého bozkávania na verejnosti a obnovenie ranného dochádzania do práce. Príklady ľudí, ako je unavená matka snažiaca sa pracovať z domu alebo dievča, ktoré povstalo z hromady krabíc od pizze, ukazujú, ako môžu žuvačky ORBIT vrátiť ľuďom sebavedomie v akomkoľvek kontexte.
Reklamy vytvorené v spolupráci s agentúrou Energy BBDO sú súčasťou kampane na žuvačky ORBIT "Získaj svoju iskru späť," ktorá povzbudzuje ľudí k tomu, aby znovu nechali vyniknúť svoje sebavedomie a aby si po náročnom roku 2020 mohli užiť nabitý rok 2021.
Josh Gross a Pedro Pérez, hlavní kreatívni riaditelia agentúry Energy BBDO, ku kampani uviedli: „Až nastane tá chvíľa a obmedzenia skončia, nebudeme len potichu opúšťať naše domovy, kupovať si ráno noviny v trafike cestou do kancelárie a nebudeme len súčasťou každodennej rutiny. To nie. Vrátime sa v plnej sile a pomôžeme svetu získať jeho iskru späť! Jedno balenie žuvačiek ORBIT, až nastane tá chvíľa."