VÚB banka a TRIAD majú v svetovej súťaži opäť želiezko v ohni s kampaňou z roku 2019. So shortlistom sa práca s názvom Šetrenie je návykové prebojovala medzi 104 najlepších prác prihlásených do WARC Awards for Effectiveness. Uspela ako jediná práca zo Slovenska a to v kategórii Brand Purpose.
„Súťaž je svetová, shortlistov je málo, výsledky sa dozvieme počas festivalu Cannes Lions, s ktorým WARC Awards prvýkrát spolupracuje,“ vysvetľuje Martin Woska, Chief Creative & Strategy Officer z TRIAD-u.
Ide o komunikáciu s Petrou Polnišovou, v rámci ktorej sa banka snažila o získanie nových klientov cez rôzne typy sporení, ktoré banka ponúka a pri existujúcich klientov zas zvýšenie penetrácie sporení na bežných účtoch.
Súčasťou kampane Šetrenie je návykové bol okrem hlavného televízneho spotu a ďalších aktivít aj VÚB Šetrič.
Či sa spoluprácu VÚB a TRIAD-u premení zo shortlistu na kov sa dozvieme 21. júna, počas najznámejšieho festivalu kreativity Cannes Lions.
Na začiatku roka sa banka spolu s agentúrou mohli tešiť veľkému úspechu s rovnakou kampaňou. Získali prvé najvyššie ocenenie pre Slovensko Grand Effie 2020. Práca okrem toho premenila shortlist na kov aj v kategórii Positive change, kde bola ocenená zlatom. Ide o prvé ocenenia banky na EuroEffie.