StoryEditor

Mária Cicmanová: Aktívny životný štýl je nový normál

05.05.2022, 11:51
Netajíme sa tým, že chceme byť v našom segmente jednotkou na každom trhu, hovorí pre Stratégie CMO GymBeam.

S: Keď poviem GymBeam, čo vám napadne ako prvé, aké vystihujúce charakteristiky?

Drive. Stále skúšame nové veci a nebojíme sa inovácií – či si už pod tým predstavíte marketing, produkty, technológie alebo dokonca aj rýchle doručenie. Toto slovo vystihuje aj ľudí, ktorí za GymBeam stoja, majú drive, idú extra míľu a skutočne ich to baví. Máme to dokonca v hodnotách firmy, a preto už pri výbere ľudí do tímu sledujeme túto charakteristiku.

S: Je GymBeam takto vnímaný aj zo strany zákazníkov? Zhoduje sa ich vnímanie s vašou charakteristikou?

Určite áno, vnímajú nás ako energickú značku, ktorá ich pozitívne motivuje, snaží sa, má drive. To vieme aj z výsledkov prieskumov, keď mali zákazníci v rámci prieskumu opisovať GymBeam, tak práve táto charakteristika im napadala ako prvá. Aj z toho dôvodu je náš claim „Dobrá energia pre každý šport“.

S: Ako sa značka pozicionuje na slovenskom trhu?

Ako plná energie, a to produktovo aj „osobnostne“, dostupná – má obrovský sortiment produktov pre akýkoľvek budget a viete ju mať extrémne rýchlo doma. A čo sa mne osobne veľmi páči, vytvára skvelú komunitu ľudí, ktorá sa snaží lepšie jesť alebo športuje, a nie je dôležité, o aký šport ide alebo na akej výkonnostnej úrovni. Nie je v nej dôležitý vek, pohlavie, cieľ, intolerancia ani tempo, akým ide. Dôležité je, že „ide“ a robí niečo pre svoje zdravie.

S: Profil ponuky vašej spoločnosti je podobný, ako ponúka aj konkurencia, čo súvisí so stúpajúcim záujmom o zdravú výživu, aktívny životný štýl. Koho považujete za najbližšiu konkurenciu?

Myslím si, že je to prirodzené, ľudia sú čoraz uvedomelejší, informácie a štúdie sú dostupné pre každého a aktívny životný štýl je nový normál. Napríklad taký proteín, ktorý bol donedávna vnímaný ako suplement pre kulturistov, je dnes už bežne dostupný aj v potravinách a ako súčasť receptov domácností. Celý segment sa posúva viac k mainstreamu a masám.

S: Svoj vp...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-01-03 11:24:42 - Feat.: - Title: Pokles energie vyrieši GymBeam. Značka otvára rok novou kampaňou 02 - Modified: 2021-02-02 11:35:08 - Feat.: - Title: GymBeam sa prvýkrát predstavuje v televíznom spote
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. november 2024 23:23