S: Keď poviem GymBeam, čo vám napadne ako prvé, aké vystihujúce charakteristiky?
Drive. Stále skúšame nové veci a nebojíme sa inovácií – či si už pod tým predstavíte marketing, produkty, technológie alebo dokonca aj rýchle doručenie. Toto slovo vystihuje aj ľudí, ktorí za GymBeam stoja, majú drive, idú extra míľu a skutočne ich to baví. Máme to dokonca v hodnotách firmy, a preto už pri výbere ľudí do tímu sledujeme túto charakteristiku.
S: Je GymBeam takto vnímaný aj zo strany zákazníkov? Zhoduje sa ich vnímanie s vašou charakteristikou?
Určite áno, vnímajú nás ako energickú značku, ktorá ich pozitívne motivuje, snaží sa, má drive. To vieme aj z výsledkov prieskumov, keď mali zákazníci v rámci prieskumu opisovať GymBeam, tak práve táto charakteristika im napadala ako prvá. Aj z toho dôvodu je náš claim „Dobrá energia pre každý šport“.
S: Ako sa značka pozicionuje na slovenskom trhu?
Ako plná energie, a to produktovo aj „osobnostne“, dostupná – má obrovský sortiment produktov pre akýkoľvek budget a viete ju mať extrémne rýchlo doma. A čo sa mne osobne veľmi páči, vytvára skvelú komunitu ľudí, ktorá sa snaží lepšie jesť alebo športuje, a nie je dôležité, o aký šport ide alebo na akej výkonnostnej úrovni. Nie je v nej dôležitý vek, pohlavie, cieľ, intolerancia ani tempo, akým ide. Dôležité je, že „ide“ a robí niečo pre svoje zdravie.
S: Profil ponuky vašej spoločnosti je podobný, ako ponúka aj konkurencia, čo súvisí so stúpajúcim záujmom o zdravú výživu, aktívny životný štýl. Koho považujete za najbližšiu konkurenciu?
Myslím si, že je to prirodzené, ľudia sú čoraz uvedomelejší, informácie a štúdie sú dostupné pre každého a aktívny životný štýl je nový normál. Napríklad taký proteín, ktorý bol donedávna vnímaný ako suplement pre kulturistov, je dnes už bežne dostupný aj v potravinách a ako súčasť receptov domácností. Celý segment sa posúva viac k mainstreamu a masám.
S: Svoj vp...
Zostáva vám 85% na dočítanie.