Ako informoval digitálny operátor Radosť, aktuálna kampaň k novému programu Dátová Radosť, ktorý ponúka nekonečné dáta len za 15 €, sa nesie v radostnom duchu a neporazia ho ani neradostné situácie. „Naopak, vnášame do nich situačné zvraty, aby priniesli ešte unikátnejší, farebnejší a radostnejší zážitok všetkým zúčastneným,” približuje Štefan Póša, Senior Brand Specialist for Confetti & Other Fun Communications Radosti.
Kreatívny koncept pripravila agentúra Free Andy, ktorá si v jednom zo spotov aj zahrala, respektíve zatancovala. O produkciu sa postarali Hitchhikeri a o réžiu Honza Švejkar. Vizuály nafotil Matúš Bence.
Jeden deň, dva spoty, tri lokácie, štyridsať kostýmov (približne) aj pieskové duny a slovenské kaktusy (borovice). Celú prípravu kampane zhodnotil kreatívny riaditeľ Juraj Bartoš takto: „Ďalšia Radosť vo mne.”
Vizitka kampane:
Klient: O2, Lucia Petrášová, Natália Gaďová, Štefan Póša
Creative director: Juraj Bartoš
Stratég: Jiří Korpa-Ondo, Emil Myjavec
Copywriter: Marek Surovec, Tereza Kopecká, Tomi Slobodník, Adam Jánoš
Art director: Michal Hazior, Jakub Reken
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker Films
Executive producer: Ivan Hulík
Line producer: Filip Fleischer
Production manager: Anička Javorská
Režisér: Jan Švejkar
DOP.: Radim Strelka
Fotograf: Matúš Bence
Architekt: Tomas Bukacek
Hudba: Oliver Fillner
Grading: UPP
Post produkcia: Ekran
Account director: Anh Doan
Account manager: Ivana Šramatá