Slovak Telekom
StoryEditor

Telekom v novom spote vystreľuje podnikateľov do vzduchu

22.04.2022, 11:34
Autor:
redred
Spoločnosť odštartovala zábavnú B2B komunikáciu, ktorou chce vystúpiť z radu.

Telekom prichádza s novou, odvážnou B2B komunikáciou. Za kampaňou stojí ich dvorná agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Operátor sa v nej chce vymedziť voči konkurencii a hovorí, že ponúka nielen IT riešenia, ale spája ich so starostlivosťou najširšieho tímu profesionálov. Podnikateľom tak predstavuje T-Biznis efekt.

„Ľudia nás v prvom rade vnímajú ako operátora s dlhoročnými skúsenosťami. My však máme veľmi silnú B2B divíziu, ktorú teraz chceme komunikačne dostať do popredia,“ hovorí Peter Laco, výkonný riaditeľ divízie firemných zákazníkov Slovak Telekom. „Našou víziou je byť slovenským lídrom v oblasti poskytovania služieb digitálnej infraštruktúry, cloudu, bezpečnosti a produktivity. Pre firmy sa chceme stať ich stabilným partnerom, ktorý ich informuje v správnom čase, prináša im najnovšie informácie z rôznych oblastí, vzdeláva, ukáže im, kde majú vo svojej vlastnej IT infraštruktúre riziká i príležitosti, na čo sa majú zamerať. Zároveň by sme radi boli ich oporou v ktoromkoľvek okamihu, aby spoločne s nami mohol rásť ich vlastný biznis.“

„V kampani sme chceli ukázať, že našou najväčšou výhodou je práve spojenie nášho know-how ako spoľahlivej telekomunikačnej firmy, špičkového dodávateľa komplexných IT riešení a prvotriednej zákazníckej starostlivosti,“ vysvetľuje Peter Laco. „Navyše to, že sme veľká korporácia, má za následok, že IT riešenia, ktoré ponúkame, máme vždy otestované najprv sami na sebe. Testovanie nafukovacieho vankúša sme však radšej prenechali kaskadérskym profesionálom.“

Za stratégiou T-Biznis efektu stojí Kamil Charvát, Strategy Planner z MUW Saatchi & Saatchi: „Pri stavaní stratégie sme si redefinovali pojem efektivita, o ktorej hovorí množstvo IT spoločností. My sa na ňu po novom pozeráme ako na synergiu technológií a ľudí, ktorú nám zaujímavo zhmotňuje práve T-Biznis efekt. Jeho výsledkom je rast.“

T-Biznis efekt je termín, s ktorým Telekom plánuje pracovať aj v budúcnosti a kreatívne ho napĺňať rôznymi spôsobmi.

„Naším cieľom bolo ukázať, že aj biznisová komunikácia, ktorá smeruje na predstaviteľov veľkých firiem a korporácií, môže byť výrazná, zábavná a môže vystúpiť z radu. Sme radi, že sa klient nášho uleteného nápadu nezľakol a podarilo sa nám ho zrealizovať,“ približuje vznik idey Jaroslav Vígh, Creative Director MUW Saatchi & Saatchi.

Vystreľovanie podnikateľov do vzduchu prebehlo bez zranení. Na dosiahnutie tohto realistického efektu sa pri natáčaní použil nafukovací katapult „blob“, z ktorého účinkujúci dopadali do ďalšieho, dopadového nafukovacieho vaku, a tak sa tvorcovia skoro pri všetkých scénach zaobišli bez špeciálnych efektov. O náročnú produkciu sa postaral Protos Productions a na režisérsku stoličku si sadol Max Turek. Kampaň je nasadená v online médiách, vrátane YouTube, v rôznych recutoch na sociálnych sieťach a doplní ju aj ďalšia komunikácia na sieti LinkedIn.

Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom - Petra Novotná, Michal Mrnčo, Anna Durczoková, Denisa Šindelárová
Creative Director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik
Art Director: Veronika Holaňová, Eduard Drexler
Account Director: Tatiana Hrutková
Strategy Planner: Kamil Charvát
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Max Turek
Kamera: Adam Mach
Strih: Marek Kráľovský
Post-produkcia: Ekran
Zvuková produkcia: K2 zvuk

01 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom 02 - Modified: 2023-10-12 10:07:46 - Feat.: - Title: Telekom si v novom spote pripomenul tragédiu na Zámockej. Hovorí, že LGBTI+ komunita nemá žiť v strachu 03 - Modified: 2023-10-10 09:34:32 - Feat.: - Title: Ako si nájsť svoju cestu k úspechu na sociálnych sieťach a neohýbať trendy 04 - Modified: 2023-10-04 08:45:13 - Feat.: - Title: Film TV reklama: Skutočné pohodlie s WOW wifi je svieže a má super casting 05 - Modified: 2023-09-20 12:09:54 - Feat.: - Title: Telekom v novej kampani posúva hranice nekonečna
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 12:39