Všeobecná zdravotná poisťovňa práve dnes štartuje projekt, ktorým chce motivovať verejnosť k pohybu a zdravšiemu životnému štýlu.
„Zdravie a starostlivosť oň by mali patriť na popredné priečky našich hodnotových rebríčkov. Čísla a skúseností dokazujú, že najlepšou cestou je podpora prevencie a pohybu. V minulosti sa tejto téme venovala oveľa väčšia pozornosť nielen v školách, ale aj v domácnostiach. V súčasnosti tomu tak nie, preto to chceme napraviť,“ objasňuje motivácie na vznik projektu Pohyb je zdravý riaditeľka odboru marketingu a komunikácie VšZP Dominika Šulková.
Podľa jej slov poisťovňa venuje pozornosť prevencii dlhodobo a novou jarnou kampaňou nadväzuje na doterajšie aktivity v tejto oblasti. Reklamný priestor bude využívať na mobilizáciu ľudí, ktorí sa aj pod vplyvom pandémie stali pasívnejšími. „Práve preto našich 30 sekúnd na reklamu, venujeme im,“ dodala Dominika Šulková.
Jarná časť projektu štartuje celoslovenskou kampaňou, ktorej kľúčovým prvkom projektu je špeciálna microsite pohybjezdravy.sk s obsahom pre ľudí hľadajúcich tipy a rady pre zdravší životný štýl. „Na tejto microsite budeme postupne pridávať bezplatné inštruktážne videá, ktoré ľudí prevedú od úvodného váženia, meraní, až po efektívne tréningy pre viacero vekových aj záťažových kategórii. Mimoriadny obsah bude podporený aj viacerými súťažami,“ povedala manažérka marketingu a nových médií VšZP Petra Matejka.
Tvorcovia reklamných spotov sa inšpirovali fenoménom Cvičme v rytme, ktorému dali súčasnú modernú podobu. Reklamná rodina v nich cvičí pod vedením známeho trénera Maroša Molnára a tiež Veroniky Hanákovej a Jany Šimkovičovej z projektu Cvičte.sk. Tri 30-sekundové a jeden 15-sekundový spot budú postupne nasadené vo všetkých relevantných televíziách. Podporené budú rádio spotom a online kampaňou prepojenou na súťaž o 100 športových hodiniek a mnoho ďalších cien.
Jarnú kampaň, ktorá celý projekt Pohyb je zdravý štartuje, bude sprevádzať množstvo súťaží, ktoré VšZP pripravila v spolupráci s partnermi ako Garmin, Nutrend, Nutriadapt, cvičte.sk, Bjorn Borg, Motigo, Zjedene či Budiš.
Zámerom agentúry bolo, pri tvorbe kampane, narušenie stereotypu reklamných brejkov a aktivizácia ľudí. „Rozhýbať celé Slovensko je výzva. Kreatívne sme preto vsadili na techniku aktivácie a skrátka s ľuďmi cvičíme. Tak ako sa to kedysi dávno podarilo fenoménu „Cvičme v rytme“, ktorým sme sa na úvod inšpirovali a dali mu súčasnú modernú podobu. Nad rámec toho sme pripravili veľký objem online contentu, ktorý bude voľne dostupný verejnosti. Takýmto spôsobom venujeme reklamný priestor starostlivosti o zdravie ľudí, čím napĺňame aj osvetové poslanie značky,“ vysvetľuje Vlado Slivka, kreatívny riaditeľ agentúry MullenLowe GGK.
Vizitka kampane:
Klient: VšZP
Marketing VšZP: Dominika Šulková, Petra Matejka, Sandra Miskolcziová, Matúš Drien
Kreatívna agentúra: MullenLowe GGK
Creative direction: Vlado Slivka
Art direction: Braňo Mladý,Timotej Kelecsényi
Copywritting: Vlado Slivka, Vlado Križan
Digital & Social media: Katarína Bizubová, Michaela Štefanidesová
Strategic management: Róbert Cyprich
Production management: Jozef Hupka
Account management: Marta Sekerková, Eva Pucherová
Produkcia: Right&Stuff | STORYTELLERS
Producent: Viktor Šesták
Režisér: Juraj Mráz
DOP: Oliver Záhlava
Production manager: Sebastián Šimunek
Videographer: Andrej Ištok
Hudba kampane: Viktor Hazard, Juraj Marikovič, Marek Šurin, Fatmusic