Nie je to návod, ako byť dobrý v digitáli alebo public affairs, či mať pekne vyfarbenú prezentáciu, alebo tráviť s klientmi obrovské množstvo času mimo projektov. Tieto tipy berte skôr ako malé detaily, ktoré dokopy vytvárajú imidž rešpektovanej a chcenej PR agentúry. Na úvod ešte nenápadné, no dôležité upozornenie.
V PR pracujem skoro 15 rokov a na nižšie uvedené body som dorástol vďaka pozorovaniam a niekoľkým neúspechom, lebo aj tie sa pri práci pritrafia. Nebyť skvelých klientov, terajších aj bývalých kolegov, dnes by tieto riadky nemohli vzniknúť.
1. Vie komunikovať včas
Detaily rozhodujú. A už to, ako PR agentúra komunikuje pri prvom kontakte, je dôležité. U nás v Neopublicu si zakladáme na fantastickom a tak trochu aj „fanatickom“ komunikačnom servise. Jedno z prvých a najdôležitejších pravidiel je, že klientom na e-maily a telefonáty odpovedáme rýchlo. Ak napíšete e-mail PR agentúre a ona odpovie po 2 dňoch alebo dokonca neskôr, nie je to dobré znamenie. Samozrejme, sú výnimky ako veľa práce, dovole...
Zostáva vám 85% na dočítanie.