Odznievajúca pandemická situácia sa podpísala aj na našom sociálnom správaní. Strata osobného kontaktu a komunikácia cez najrôznejšie online platformy spôsobili, že občas nevieme rozlíšiť rozdiel medzi online a offline svetom. To sa nemusí vyplatiť práve v otvárajúcich sa podnikoch a baroch.
Preto prichádza značka Jameson Irish Whiskey so sériou videí, v ktorých ľuďom pripomína, ako sa zbaviť zlých návykov z domu. Hrdinami sa stali herečka Lydka Ondrušová, spevák a hudobník Lasky a spevák Tomáš Hafner. Tí spoločne prezentujú, ako by to pri návrate nemalo a malo vyzerať.
Cieľom kampane je pozvať všetkých zapadnúť späť do baru a vychutnať si tak dlho nepoznanú barovú atmosféru s priateľmi.
Kreatívu kampane zastrešila agentúra MUW Saatchi & Saatchi, ktorá sa postarala aj o produkciu videí. Tie sa budú postupne objavovať na všetkých sociálnych sieťach. Spolu s nimi uverejnila značka aj oficiálny spot, ktorý sa natáčal pre celosvetový trh.
Vizitka kampane:
Klient: Pernod Ricard Slovakia, Veronika Fašková, Martin Rusko
Značka: Jameson Irish Whiskey
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Team Leader: Tomáš Romanec
Account Director: Anh Doan
Art Director: Kristína Baňasová, Jozef Arpa
Copywriter: Tomáš Romanec
Account Manager: Niki Weng
Social Media Manager: Mojmíra Némethová
Video produkcia/kamera: Lukáš Krist