Reklamná agentúra MullenLowe GGK vytvára novú divíziu zameranú na CX, content a digital solutions. Nová divízia bude zastúpená medzinárodnou digitálnou skupinou MullenLowe Profero, ktorá pôsobí v štrnástich krajinách sveta ako napríklad USA, Veľká Británia, či Japonsko a pracuje pre mnoho zaujímavých klientov ako Wagamama, Harley Davidson, HSBC, či Royal Mail.
Profero vzniklo v roku 1998 a je priekopníkom v oblasti digitálnej komunikácie. "Som veľmi rád, že sme sa dohodli na spolupráci s Petrom Moodym, CEO MullenLowe Profero. Tento rok oslavuje naša agentúra tridsiate výročie na slovenskom trhu. Boli sme prvou sieťovou agentúrou a som veľmi rád, že náš príbeh pokračuje ďalej a posúva sa správnym smerom. Touto zmenou vytvárame hybridnú agentúru so silným medzinárodným pôsobením. Svet sa mení veľmi rýchlo. Oblasť marketingu a biznisu sa za posledný rok radikálne posunul „digitálnym“ smerom,“ hovorí Marek Pajtáš, CEO MullenLowe GGK.
Do agentúry prichádza viacero nových kolegov, ktorí sú silní v digitálnej oblasti. Head of MLGGK Profero sa stala Katarína Bizubová, ktorá pôsobila osem rokov v agentúre MediaCom Bratislava.
„Je skvelé, že stále viac a viac kľúčových ľudí na riadiacich pozíciách vníma content ako strategický nástroj pre dosahovanie obchodných cieľov. Svet sa zdigitalizováva stále viac a viac, byť prítomný v online a tvoriť content, ktorý sprevádza zákazníka na ceste k nášmu produktu, je nevyhnutnosťou. Veľmi sa teším na nové výzvy a na to, že spolu s kolegami posunieme contentové a digitálne stratégie našich klientov na novú úroveň,“ teší sa na nové výzvy dodáva Katarína Bizubová, už ako Head of MLGGK Profero.
Na projektoch bude pracovať spolu s Matúšom Lieskovským, ktorý bude mať na starosti digitálne kampane, video content a strategické smerovanie klientov, s Marcom Dvořákom, ktorý sa stáva Art Directorom a so Zuzanou Venere, ktorá sa bude venovať prioritne posúvaniu sociálnych sietí našich klientov.