Aj tento rok je tu výnimočná príležitosť pre mladých profesionálov a tvorcov z oblasti reklamy, marketingu, PR, umenia a dizajnu. Zabojovať o víťazstvo môžu v národnom kole medzinárodného konceptu súťaže Young Lions Slovakia. Organizátori otvorili v tomto roku sedem kategórií. Záujemcovia sa môžu prihlásiť ešte do kategórie Digital (6.4. do 9:00) a do kategórie Print (8.4. do 9:00). Zlatí výhercovia jednotlivých kategórií získajú lukratívne ocenenie - budú reprezentovať Slovensko priamo v Cannes.
O tom, kto to bude víťazom, rozhodne šesťčlenná kmeňová porota a špecialisti jednotlivých kategórií.
Porota
Predsedom tohtoročnej poroty Young Lions je Peter Kačenka, Executive Creative Director agentúry Wiktor Leo Burnett. (na obrázku)
Aj ďalšími členmi kmeňovej poroty sú zvučné mená slovenskej reklamy: Rastislav Uličný (MUW Saatchi & Saatchi), Matej Valo (Elite - Monday Lovers), Soňa Podstupková (freelance), Tomáš Slobodník (Free Andy) a Michal Hornický (Kreatívna Dvojica). Mená špecialistov sa dozvieme tento týždeň.
Kto sa ešte môže registrovať do súťaže
Registrovať sa ešte môžu 2-členné tímy zložené zo súťažiacich s vekom do 31 rokov (narodení 24. júna 1990 a neskôr) v dvoch súťažných kategóriách: Digital a Print. Pričom uzávierky ostatných kategórií sú uzavreté (Media, Design, Marketers, Film a PR.
Organizátor spolu s partnermi súťaže sponzorujú výhry vo všetkých súťažných kategóriách, t.j. nielen náklady na účasť v medzinárodnom kole súťaže (registračný poplatok), ale aj festival passy vrátane leteniek na konferenciu Cannes Lions, ktorá sa uskutoční 20.-24. júna 2022.
Nasledujúci harmonogram súťaže vyzerá takto:
24. marca - 9. apríla 2022: zverejňovanie zadaní v jednotlivých kategóriách a práca súťažných tímov na zadaniach (termíny zverejnenia zadaní v jednotlivých kategóriách sú uverejnené na podstránke Kategórie)
19. apríla 2022: 1. zasadnutie poroty, zverejnenie shortlistovaných prác a kontaktovanie tímov
21. apríla 2022: verejné prezentácie shortlistovaných prác súťažnými tímami (online) v kategóriách DIGITAL, MARKETERS, MEDIA, PR
2. zasadnutie poroty, udelenie ocenení BRONZE, SILVER, GOLD v jednotlivých kategóriách a vyhlásenie víťazov Young Lions Slovakia 2022
16. mája - 7. júna 2022: medzinárodné kolo súťaže Young Lions Competition 2022 (online)
20. - 24. júna 2022: medzinárodný reklamný festival Cannes Lions
Young Lions Slovakia je národným kolom prestížnej medzinárodnej súťaže Young Lions Competition, ktorá je štandardne súčasťou medzinárodného festivalu Cannes Lions. Víťazstvo v národnom kole súťaže slúži ako nominácia do medzinárodného kola. Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.
Partneri jednotlivých kategórií:
Media - ČSOB
Design - Klub reklamných agentúr (KRAS)
Markters - Slovak Telekom
Film - KRAS
PR - Slovenská sporiteľňa
Digital - Asociácia mediálnych agentúr (AMA)
Print - Heineken Slovensko
Mediálny partner súťaže: Shutterstock