StoryEditor

Slovenský remake hitu Macarena končí. Lidl však s tanečnými hitmi pokračuje

04.04.2022, 10:51
Autor:
redred
Do éteru prichádza televízny spot na motívy známeho hitu Mambo no.5.

Do roku 2022 vstúpila spoločnosť Lidl v odľahčenom duchu a do vysielania poslala svieži spot so slovenským remakeom hitu Macarena, v ktorom nasadila profesionálne tanečníčky a tanečníkov, pod vedením známeho choreografa Miňa Kereša. Hudobno-tanečný spot sa odohrával priamo v predajni a okrem spokojných zákazníkov v ňom figurovať aj personál predajne. Spot ukazoval, že Lidl už nie je miestom pre početné rodiny či dôchodcov, ale krok po kroku sa stáva love brand-om aj pre čoraz početnejšiu skupinu mladších.

V spote „Super Lidl Ceny“ spoločnosť komunikovala reťazec ako záruku výhodného nákupu, kde spotrebiteľ nie je nútený robiť zbytočné kompromisy a domov si môže odniesť to, na čo má skutočne chuť.

Ako uvádza reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett, s touto kampaňou sa Lidlu podarilo prekonať všetky doterajšie rekordy v spontánnej znalosti reklamy a od začiatku roka bola vďaka nej spoločnosť jednoznačne najviditeľnejším reťazcom. Lidl si taktiež počas piatich meraných týždňov kampane udržal aj prvenstvo v imidžovom atribúte „ponúka výrobky za najlepšie ceny“.

Známa a chytľavá melódia spolu s veselou náladou a energiou sa Lidlu preukázala ako koncept, ktorý jednoznačne funguje a dokáže „prebiť“ komunikáciu konkurencie. Do éteru preto Lidl spolu s agentúrou aktuálne nasadili pokračovanie úspešnej kampane, tentokrát na motív notoricky známeho hitu Mambo no.5.

Vizitka kampaní Super Lidl Ceny:
Klient: LIDL Slovenská republika – Branislav Brzula, Nikola Lajchová
Creative director: Martin Keder, Štefan Andrejco
Copywriter: Matej Ruman
Art director: Martina Mihálová
Strategy planner: Dominika Múdra
Account manager: Marián Zverbík
Réžia: Max Turek
Produkcia: Leopard production – Petra Burianová, Martin Repka, Laura Hošoffová

01 - Modified: 2024-08-16 06:07:05 - Feat.: - Title: Aupark si v tendri vybral Wiktor Leo Burnett 02 - Modified: 2024-06-10 07:58:18 - Feat.: - Title: KFC na Slovensku spúšťa svoju prvú televíznu kampaň 03 - Modified: 2024-04-05 08:26:07 - Feat.: - Title: Slovenský zväz ľadového hokeja spúšťa novú komunikačnú platformu Byť fér je #okej 04 - Modified: 2024-02-21 08:22:21 - Feat.: - Title: U Wiktora je ďalší Peter 05 - Modified: 2023-11-13 09:55:00 - Feat.: - Title: Začarované štvrte upozorňujú na jeden z nevyužívaných bratislavských brownfieldov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 06:28