Do roku 2022 vstúpila spoločnosť Lidl v odľahčenom duchu a do vysielania poslala svieži spot so slovenským remakeom hitu Macarena, v ktorom nasadila profesionálne tanečníčky a tanečníkov, pod vedením známeho choreografa Miňa Kereša. Hudobno-tanečný spot sa odohrával priamo v predajni a okrem spokojných zákazníkov v ňom figurovať aj personál predajne. Spot ukazoval, že Lidl už nie je miestom pre početné rodiny či dôchodcov, ale krok po kroku sa stáva love brand-om aj pre čoraz početnejšiu skupinu mladších.
V spote „Super Lidl Ceny“ spoločnosť komunikovala reťazec ako záruku výhodného nákupu, kde spotrebiteľ nie je nútený robiť zbytočné kompromisy a domov si môže odniesť to, na čo má skutočne chuť.
Ako uvádza reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett, s touto kampaňou sa Lidlu podarilo prekonať všetky doterajšie rekordy v spontánnej znalosti reklamy a od začiatku roka bola vďaka nej spoločnosť jednoznačne najviditeľnejším reťazcom. Lidl si taktiež počas piatich meraných týždňov kampane udržal aj prvenstvo v imidžovom atribúte „ponúka výrobky za najlepšie ceny“.
Známa a chytľavá melódia spolu s veselou náladou a energiou sa Lidlu preukázala ako koncept, ktorý jednoznačne funguje a dokáže „prebiť“ komunikáciu konkurencie. Do éteru preto Lidl spolu s agentúrou aktuálne nasadili pokračovanie úspešnej kampane, tentokrát na motív notoricky známeho hitu Mambo no.5.
Vizitka kampaní Super Lidl Ceny:
Klient: LIDL Slovenská republika – Branislav Brzula, Nikola Lajchová
Creative director: Martin Keder, Štefan Andrejco
Copywriter: Matej Ruman
Art director: Martina Mihálová
Strategy planner: Dominika Múdra
Account manager: Marián Zverbík
Réžia: Max Turek
Produkcia: Leopard production – Petra Burianová, Martin Repka, Laura Hošoffová