Možno si ešte pamätáte reklamu pre Burger King The Moldy Whopper. Reťazec s rýchlym občerstvením na znak zbavenia konzervantov v kampani ukázal, ako prebieha proces hnitia obľúbeného hamburgeru značky. Kľúčovým v kampani bolo video, v ktorom je zachytený 34 dňový proces hnitia najznámejšieho Whopperu. Reklamu ukončil slogan The beauty of no artificial preservatives, čo znamená Krása bez pridaných konzervantov.
V týchto dňoch Burger King opäť púta pozornosť. Svoju zmrzlinu znázorňuje síce ako roztomilé emoji, ale predsa len ako "usmievavú kôpku hovienka". Za kampaňou stojí tá istá brazílska agentúra, ktorá vytvorila plesnivý burger.
Spoločnosť takto vyjadruje to, že zmrzlina, ktorú predáva, nie je v skutočnosti vyrobená zo žiadneho "sh..u". Žiadne umelé prísady a naopak akcent, že Burger King do svojich výrobkov nepridáva žiadne nežiadúce prísady. Spoločnosť sa tiež zaviazala, že do roku 2025 odstráni zo svojich sendvičov 100 percent všetkých umelých prísad.
„Naším cieľom bolo vtipným spôsobom ukázať, že náš produkt – bez ohľadu na to, ako vyzerá – je najčistejší zo všetkých,“ uviedla Juliana Cury, marketingová riaditeľka Burger King Brazil. Pre spoločnosť je dôležité to, že vo vnútri je chutná zmrzlina bez umelých prísad.
Ako sme spomenuli, za kampaňou stojí brazílska agentúra David São Paulo. „Rovnako ako sme to urobili v prípade plesnivého Whoppera (The Moldy Whopper), aj teraz používame silný a zapamätateľný vizuál, aby sme prinútili ľudí premýšľať o tom, čo je v ich jedle, a zároveň zvýrazniť výhodu toho nášho,“ komentovali Renata Leão a Edgar Gianesi, výkonní kreatívni riaditelia agentúry.
„Je lepšie zvonku vyzerať ako hovienko, ako byť zvnútra napchatý množstvom zlých ingrediencií,“ dodal kreatívny riaditeľ Rogério Chaves.