Asociácia digitálnych marketingových agentúr venuje finančnú čiastku na pomoc Ukrajine. Reaguje tak na ruskú inváziu v krajine.
“Situácia na Ukrajine nás všetkých nepríjemne zaskočila a stalo sa to, čo nikto z nás nečakal. Hneď ako sme sa prebrali z prvotného šoku, začali sme riešiť ako v rámci asociácie vieme Ukrajinu podporiť. Jednohlasne sme sa v ADMA zhodli, že finančná pomoc je to, čo v momentálnej situácii bude Ukrajina najviac potrebovať,” konštatuje vo svojom vyhlásení ADMA.
Ich členské agentúry prispeli spoločne sumou 29 250 eur. Túto čiastku rozdelili na dve časti. Prvá, väčšia časť vo výške 20 500 eur bola ihneď zaslaná organizáciám, ktoré zastrešujú pomoc Ukrajine: Kto pomôže Ukrajine, Človek v ohrození, Magna a Nádacia DEDO. Zostatkovú sumu vo výške 8 750 eur sa ADMA rozhodla vyčleniť na podporné aktivity, ktoré plánuje nielen v rámci svojej asociácie, ale aj v spojení s ďalšími organizáciami ako sú KRAS, ADC či Asociácia PR agentúr. V prípade, že plánované aktivity nebudú vyžadovať finančnú podporu, celá zostatková suma poputuje opäť priamo do organizácii zastrešujúcich pomoc Ukrajine.
“Finančný príspevok a náš čas je to najmenej, čo môžeme v tejto situácii pre Ukrajinu urobiť. Reakcia členov ADMA bola rýchla, jednohlasná a konštruktívna, čomu sa veľmi teším. Taktiež je skvelé vidieť, ako sa dokážeme viaceré asociácie veľmi rýchlo a efektívne spojiť a zabezpečiť potrebné kroky pre vznik spoločného podporného projektu,“ vyjadril sa prezident ADMA Rasťo Bahurinský.
ADMA touto cestou zároveň ponúka služby digitálnych špecialistov pre štátne inštitúcie a ministerstvá, a taktiež pre neziskové organizácie, ktoré podporujú Ukrajinu.
“V prípade, že viete o možnosti, ako by sme ako Asociácia digitálnych marketingových agentúr vedeli pomôcť, budeme vďační, ak nás kontaktujete na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.,” vyzýva asociácia.