Nákupné centrum Central prináša novú komunikáciu, prostredníctvom ktorej vyrozpráva každodenné príbehy svojich zákazníkov i zamestnancov. Spolupracovalo na nej s reklamnou agentúrou Istropolitana Ogilvy.
“Na pozadí rozmanitých možností rozpráva nákupné centrum Central autentické, ašpiratívne príbehy svojich návštevníkov cez analógovú, reportážnu optiku, ktorá nás dostáva priamo do scény akoby vystrihnutej z filmu. V realistickom prostredí tak vytvára vizuálny storytelling cez prirodzené situácie, s ktorými sa ľudia dokážu ľahko identifikovať. Textovo sa tiež približuje novinárskej skratkovitosti, ale používanie troch slov, ktoré svojím charakterom vyskladajú príbeh, posunulo tento koncept na vyšší level,” opisujú tvorcovia kampane.
Cez príbehovú rôznorodosť sa Central upozorňuje na to, že je to pestré komunitné centrum, ktoré rozumie svojim návštevníkom a ich potrebám. Prostredníctvom kampane tak vyzdvihuje atribúty ľudskosti, každodennosti či bežnosti vo svojej jedinečnosti.
Launchovacia kampaň rozpráva príbeh štyroch hrdinov, ktorí predstavujú návštevníkov nákupného centra. Skladá sa z online hero videa a vizuálov, ktoré bude môcť verejnosť vidieť aj v uliciach Bratislavy. Na vytvorení kampane sa spolupodieľali aj produkcia TOXPRO, režisér Erik Oslanec a fotografka Welin Nagyová.
Vizitka kampane:
Klient: OC CENTRAL
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Creative Director: Peter Darovec
Art Director: Jakub Svetlík, Peter Hrevuš
Copywriter: Denis Kendy
Social Media Manager: Petra Stanová
Account Manager: Lucia Dešťová
Account Executive: Natália Kuricová
Produkcia: TOXPRO
Režisér: Erik Oslanec
Fotografka: Welin Nagyová