GETLIKE / Štefan Modrič a Adam Bačkor
StoryEditorŠéfovia agentúry GETLIKE: Podcasty ukázali v čase pandémie svoju silu. Za úspechom však stoja skúsenosti
Agentúra GETLIKE rozširuje svoje portfólio podcastov, ktoré pre klientov vyrába na kľúč.
V súťaži PROKOP 2020 získali nomináciu za podcast ZDRAVÉ REČI, ktorý na kľúč vyrábajú pre jednu zo zdravotných poisťovní. Napriek tomu, že sa im nomináciu na ocenenie premeniť nepodarilo, považujú to za veľký úspech. Portfólio ich podcastov sa totiž rozrastá a záujem o tento komunikačný nástroj z ich produkcie prejavujú aj ďalšie významné mená. O vzniku projektu hovoria Štefan Modrič a Adam Bačkor, spolumajitelia PR agentúry GETLIKE.
Podcasty nie sú novinkou, prvé pokusy pochádzajú z prelomu milénií, no ich cesta do našich končín bola zdĺhavejšia. Už takmer dva roky ich však ponúkate ako efektívny komunikačný nástroj. Prečo ste sa pre podcast rozhodli?
Štefan Modrič:...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-01-26 10:13:44 - Feat.: - Title: Podcasty počúva týždenne viac než tretina online užívateľov. Vedú kratšie, do pol hodiny
02 - Modified: 2024-01-05 10:02:06 - Feat.: - Title: Top 10 podcastov Stratégií: Tieto epizódy sa vám v roku 2023 páčili najviac
03 - Modified: 2023-10-27 08:10:14 - Feat.: - Title: Digitálny stage na Stratégie Fórum ukázal, že reklama v podcaste naberá na sile
04 - Modified: 2023-08-10 13:20:44 - Feat.: - Title: PR ako „panské huncútstvo“? Naopak. Pre rozvíjajúce sa firmy môže byť užitočnejší, než si myslíte
05 - Modified: 2023-06-21 11:59:05 - Feat.: - Title: Vydavateľstvá veria, že podcasty budú významne ziskovým kanálom