Milé kolegyne, známe, kamarátky, ženy...
Mesačník Stratégie spoločne s Asociáciou digitálnych marketingových agentúr (ADMA) sa rozhodli vyskúmať, aké je postavenie žien v slovenskej reklame.
Chceme vedieť ako sa cítite v práci, prečo pracujete v reklame, čo vám chýba, kde vidíte priestor na zlepšenie, ale chceme vedieť aj to, čo je dobré a netreba meniť. Skrátka, chceme vedieť o vás viac.
Vašich pár minút nám pomôže k vytvoreniu uceleného pohľadu na túto problematiku, ktorú neskôr budeme publikovať aj v Stratégiách.
Dotazník sme vytvorili v spolupráci s ADMOU, ako aj prieskumnou agentúrou 2muse. Je anonymný, preto veríme, že dostaneme čo najviac vyplnených dotazníkov a získame relevantný pohľad o práci žien v slovenskej reklame.
Dotazník môžete vyplniť do 25. mája. Výsledky zverejníme na webe strategie.sk alebo v printovom vydaní. Sledujte nás, včas vám dáme vedieť.
Ak máte záujem spoznať úspešné ženy v slovenskej marketingovej komunikácii, môžete si naladiť Youtube kanál agentúry CORE4 Advertising. V špeciálnej relácii Introducing Ad (wo)men ich spovedá kreatívny riaditeľ CORE4 Advertising Andrej Csino.
Andrej takto vyspovedal už Dominiku Bobulovú (THIS IS LOCCO), Janku Hajdu (Generali Poisťovňa), Janu Malagu (Content Agency), Silviu Wenderlovú (356.bank) a mnohé ďalšie.