Súťaž mladých levov Young lions pozná shortlisty. Hodnotila ich porota na čele s predsedom Adamom Marčanom (Mannschaft). Zo 121 prihlásených prác postúpilo do užšieho výberu celkom 45 prác, najzastúpenejšou bola kategória Print. Tu porota poslala na shortlist 14 prác. Výhercovia, ktorých spoznáme už túto stredu, 12. mája, budú reprezentovať Slovensko v medzinárodnej cannskej konurencii.
Pozrite si, ktoré práce získali shortlist v súťaži Young lions 2021:
DESIGN
Partnerom kategórie je Slovenského centrum dizajnu, ktoré od súťažiacich chcelo, aby vytvorili návrhy novej komunikácie pre rok 2022, kedy sa ukončí komunikovanie Roku slovenského dizajnu (2021) a Slovenské centrum dizajnu bude musieť udržať pozornosť odbornej i laickej verejnosti v rámci celej šírky svojich aktivít. Celé zadanie tu.
Shortlisty:
Dizajn je všetko
SCD Visual Eyedentity
Návrh novej vizuálnej komunikácie pre SCD na rok 2022
Design is you!
Tvárou v tvar slovenského dizajnu
Dizajn do popredia
S-C-D [Communication Identity]
DIGITAL
Partnerom tejto kategórie je Slovenská sporiteľňa, ktorá súťažiacim zadala takýto brief: Vytvorte na leto kampaň, ktorá zatraktívni SLSP tak, že bude vnímaná ako značka pre mladých. A to bude znamenať, že si v nej aj budú chcieť otvoriť účet. Využite akúkoľvek marketingovú disciplínu, ktorej sa to podarí a zrealizujte ju v digitálnom priestore.
Shortlisty:
READY, STEADY, 60
DobroPay
GEORGEous
Žehlič platieb
#MladiMajuNaTo
Účet pre mladých
Vrátime mladým rok života
MEDIA:
Partnerom kategórie je Asociácia mediálnych agentúr (AMA), ktorá od súťažiacich požadovala navrhnúť efektívnu a inovatívnu mediálnu komunikáciu a kampaň k podpore organizácie Helpi. Celý brief tu.
Shorlisty:
HelpiBag - Taška, ktorá nesie posolstvo
Hladnička
Poslanie v kocke
Dobrá Krabica
Everyday heroes
Helpi Truck
FILM:
Partnerom kategórie je Slovak Telekom, ktorý vypracoval takéto zadanie: úlohou je pozicionovať Telekom ako inovatívnu značku. Ako značku, ktorej záleží na mladej generácii a načúva jej. Súťažiaci mali urobiť krátky, maximálne 60-sekundový online film, ktorý bude mladých ľudí inšpirovať k tomu, aby svoje záľuby premenili na svoju prácu. Celý brief tu.
Shortlisty:
Nikdy nie je neskoro
Ružová budúcnosť
Mladí sú takí, žeee
Aké by to bolo, keby...?
Časová Kapsulka
MARKETERS:
Partnerom kategórie je O2 Slovakia. Spoločnosť vyzvala súťažiacich aby vypracovali zadanie pre kreatívnu agentúru na prípravu letnej kampane netradičných komunikačných aktivít značky Radosť. Okrem tohto briefu bolo ich úlohou vymyslieť spôsob, ako zviditeľniť digitálnu značku Radosť v offline prostredí. Kompletné zadanie tu.
Shortlisty:
Radosť v meste
Preži leto plné zážitkov s Radosťou!
Letné radosti - brief komunikačnej kampane značky Radosť - Young Lions 2021
PR:
Zadanie v kategórii PR vymyslel partner kategórie PR - Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS). Súťažiaci mali vymyslieť PR stratégiu zameranú na budovanie samostatnej značky KRAS, ktorá zveľaďuje reklamný trh. Kompletné zadanie tu.
Shortlisty:
Celoplošné testovanie top reklamy
KRASna reklama
Klaud, archív slovenskej reklamy
PRINT:
Zadaním pre záujemcov bolo "Zájsť si na jedno". Cieľom kampane je inšpirovať ľudí, aby navštevovali gastro prevádzky a vychutnali si to, čo nedostanú nikde inde, a teda zážitok z čerstvo načapovaného piva. Celý brief od spoločnosti Heineken Slovensko si môžete prečítať tu.
Shortlisty:
Svitá nám na lepšie časy
Bubliny
Nastal čas zúčtovania
Na skle čapované
Ležiak domáci
LOG down
Turn on
Svitá na lepšie časy
Všetko sa na dobré obráti
Objednajte si retro
Svetlo na konci tunela
Ukáž fúzy
Slza šťastia
Pokračovanie na pive...
Všetky vypracovania shortlistovaných prác nájdete tu.
O súťaži Young Lions
V medzinárodnej súťaži Young Lions si každoročne svoje sily zmerajú mladí profesionáli a tvorcovia z oblasti reklamy, marketingu, PR, umenia a dizajnu. Víťazné tímy zo Slovenska postúpia do medzinárodného kola súťaže Young Lions Competition 2021, kde budú reprezentovať Slovensko v medzinárodnej konkurencii. Organizátorom súťaže Young Lions Slovakia je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.
Definitívne výsledky tohto ročníka sa dozvieme už 12. mája. V ten istý deň, ráno o 9:00 sa však uskutočnia prezentácie štyroch kategórií: Digital, Marketers, PR a Media, ktoré si môžete pozrieť na Facebooku Young Lions.
Partneri súťaže
Organizátori otvorili v tomto roku pre záujemcov všetky kategórie, partnerom jednotlivých kategórií sú:
Design - Slovenské centrum dizajnu
Digitál - Slovenská sporiteľňa
Media - AMA
Film - Slovak Telekom
Marketers - O2 Slovakia
PR - Klub reklamných agentúr Slovenska
Print - Heineken Slovensko
Mediálny partner: Shutterstock