Operátor O2 pred pár dňami pridal do svojich O2 SMART Paušálov nové aplikácie. Jednou z nich je aj VOYO, vďaka ktorému budú mať zákazníci O2 odteraz ešte viac možností prístupu k filmom, seriálom, televíznym programom, ale aj k živému vysielaniu všetkých staníc skupiny Markíza, vrátane prémiových športových kanálov Nova Sport 1 a Nova Sport 2.
„Veľkou výhodou je, že toto predplatné spolu s 10 GB dát navyše na túto aplikáciu je v cene paušálu a naši zákazníci ho môžu využívať na viacerých zariadeniach súčasne. Príkladom môže byť súčasné využitie na domácom TV prijímači a zároveň aj na mobilnom zariadení, napríklad v čakárni u lekára, aj s využitím spomínaných 10 GB dát navyše,“ hovorí Lucia Petrášová, riaditeľka komunikácie a značky O2.
Zákazníci O2 si takto majú možnosť pozrieť premiéry v predstihu bez reklám, ale k dispozícii majú aj archív stoviek filmov, seriálov a programov.
„Benefit programov bez reklám sme sa rozhodli odprezentovať paradoxne reklamou. A tá nemôže existovať bez nášho Ludda a Moyi,“ vysvetľuje Lucia Petrášová.
"Kým si čitatelia pozrú náš nový spot, možno si budú musieť pozrieť aj jednu-dve reklamy, ktoré ich nezaujímajú. A možno ich nezaujíma žiadna a chcú si iba pozrieť svoj obľúbený program. Preto sme tú našu reklamu(!) pripravovali aj s ambíciou pobaviť ich," dopĺňa Juraj Bartoš, Creative Director z agentúry Free Andy.
Spot už tradične vznikol pod taktovkou agentúry Free Andy, Dana Dekana a Alien štúdia. Uvidíte ho od 3. mája na televíznych staniciach Markíza Group.
Vizitka kampane:
Produkcia: Alien studio
Réžia: Dano Dekan
Klient: O2, Lucia Petrášová, Natália Gaďová
Agentúra: Free Andy
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Emil Myjavec
Art director: Michal Hazior, Jakub Reken
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník, Marek Surovec
Account manager: Katarína Arbe, Ivana Šramatá, Michaela Ostricová