Klub Detskej nádeje (KDN) je občianske združenie, ktoré sa venuje hospitalizovaným alebo znevýhodneným deťom v nemocniciach.
Ich hlavnou aktivitou sú pravidelné návštevy detí na detských oddeleniach, kde im ponúkajú kamarátstvo, možnosť zahrať sa či porozprávať, vďaka čomu deti na chvíľu zabudnú na osamelosť a nemocničné prostredie.
„Myšlienka pomôcť občianskemu združeniu a urobiť pekné gesto pre tých, ktorí nemajú finančné prostriedky na reklamu a marketing, boli u nás v agentúre už dlhšie. Prvé iskry možnej spolupráce s KDN-kom u nás prebehli na prednáške pre dobrovoľníkov, ktorú sme si pre nich ako agentúra pripravili. Ako hrdá KDN-káčka viem, aké náročné je osloviť ľudí bez reklamy, navrhli sme im preto pomoc s kampaňou na 2 percentá, vďaka ktorým môžu získať prostriedky na svoje ďalšie aktivity. Veríme, že to bude super, a tým naša spolupráca s KDN-kom len začína,“ hovorí Anna Dzurjaníková, CEO Zaraguzy.
Vizitka kampane:
Názov kampane: 2 % pre Klub Detskej Nádeje
Klient: Klub Detskej Nádeje, občianske združenie
Agentúra: Zaraguza
Creative Director: Ondrej Kořínek
Unit Creative Director: Milan Malý
Art Director: Milan Malý
Strategy Planner: Miroslav Ondovčík
Copywriter: Eva Myjavcová, Karin Hornáčková, Nela Pazderková
Account Manager: Anna Dzurjaníková
Account Executive: Klára Kolenová
Digital & Media Specialist: Barbara Lachová
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Dano Dekan
Kamera: Martin Chlpík
Hudba: Hex - Nikdy nebolo lepšie
Zvuk: K2
Voiceover: Zuzana Porubjaková
Chlapec: Christián Lesso
Dobrovoľníčka: Nikoleta Kupčíková
Producer: Ivan Hulík