Švédska odevná spoločnosť sa rozhodla pre zaujímavé gesto. Chce mladých mužov podporiť v profesijnom živote a tak im ponúka požičanie obleku.
Myslí pri tom na to, aby verbálnu prezentáciu kandidáta na pracovnú pozíciu reprezentovalo aj oblečenie, na ktoré však daný mladý muž nemusí mať finančné prostriedky.
V rámci projektu One/Second/Suit H&M zapožičia mladým mužom oblek na 24 hodín. Za kampaňou stojí kreatívne štúdio Uncommon London.
Reklamný spot je sprevádzaný hlasom matky, ktorá povzbudzuje svojho syna a praje mu veľa šťastia na pohovore.
„Pracovné pohovory môžu byť stresujúce,“ uvádza vedúca marketingu a komunikácie H&M Sara Spännar a dodáva: „One/ Second/ Suit nie je outfit. Je to sebavedomie, ktoré si oblečiete. Je to signál svetu a vaše pripomenutie, že na to máte.“
Spoločnosť projekt zatiaľ testuje na dvoch trhoch, po zistení dopytu sa rozhodne pre rozšírenie do ďalších krajín. Vo Veľkej Británii je kampaň nasadená od 15. apríla a v USA sa spustí 13. mája.
V rámci úsilia spoločnosti H&M využívať do roku 2030 iba recyklované alebo trvalo udržateľné zdroje materiálov predstavuje kolekcia kúsky odevov vyrobené z najmenej 50 percent udržateľných materiálov.