„IBDPod kontrolou“ je názov novej mobilnej aplikácie, ktorá je určená pre pacientov s crohnovou chorobou a ulceróznou kolitídou. Na jej vývoji sa viac ako rok podieľala agentúra Grape PR v spolupráci so spoločnosťou Takeda, pacientskou organizáciou Slovak Crohn Club a vývojármi z Afinode. Jej cieľom je pomôcť pacientom lepšie manažovať ich ochorenie a prinášať im užitočné informácie týkajúce sa IBD ochorenia.
Aplikácia sa vyznačuje jedinečným obsahom a zaujímavými funkcionalitami, ktoré môžu významne uľahčiť život pacientov so zápalovými ochoreniami čriev. Na dizajne a obsahu pracovala agentúra Grape PR, ktorá po spustení aplikácie pre verejnosť zastrešuje aj komunikáciu kampane „IBD pod kontrolou“.
Prvým pacientom, ktorý mal možnosť si v testovacej verzii odskúšať aplikáciu, bol známy slovenský raper Majself, ktorý je zároveň ambasádorom kampane a v tutoriálovom videu predstavil základné funkcionality a výhody aplikácie.
Komunikácia orientovaná primárne na pacientov s IBD ochorením má motivovať pacientov k stiahnutiu a využívaniu aplikácie. Prebiehať bude primárne na sociálnych sieťach a v rámci nástrojov riadeného a spontánneho PR má za cieľ hovoriť o IBD ochorení najmä v kontexte Svetového dňa IBD, ktorý si pripomíname vždy 19. mája.
„Som rád, že po roku intenzívnej roboty môžeme priniesť pacientom s IBD skutočne užitočnú pomôcku, ktorá im dokáže manažovať ich ochorenie. Jednoduchý dizajn, bohatý obsah a užitočné funkcionality boli kľúčové kritériá, ktorými sme sa riadili pri vývoji aplikácie. Aplikácia je zároveň dôkazom toho, že aj PR agentúry môžu prichádzať s modernými riešeniami, na ktorých sa dá postaviť zmysluplná a atraktívna komunikácia aj takého ochorenia, akým je IBD,“ hovorí Richard Fides z agentúry Grape PR.
Aplikácia je dostupná na stiahnutie pre používateľov s operačným programom iOS aj Android.