Značka Šariš sa vo svojej novej kampani S iskrou v srdci, ktorá štartuje novým televíznym spotom, sústreďuje na myšlienku spájania medzi Slovákmi a jej cieľom je poukázať na to, čo majú spoločné bez ohľadu na pohlavie alebo vek.
„Kampaňou chceme v tomto období ešte viac rozžiariť pomyselnú iskru v srdciach Slovákov a ukázať, že ak v sebe máme radosť, vášeň a chuť sa zabávať, všetky rozdiely medzi nami sa vytrácajú. Iskra v našich srdciach totiž nepozná prekážky – a to ani vekové či spoločenské,“ hovorí Pavol Encinger, senior brand manažér značky Šariš.
Televízny spot sa začne vysielať už 19. apríla a značka v ňom vyzdvihuje nielen to, že Slováci sa radi bavia, ale poukazuje aj na ich typickú otvorenosť a pohostinnosť. Atmosféru televízneho spotu dotvára známa pieseň Čardáš dvoch sŕdc od interpreta Karola Duchoňa.
V nadväzujúcej digitálnej kampani sa v postavách stvárňujúcich iskry predstaví aj herečka Jana Kovalčíková a komik a herec Juraj Šoko Tabaček. V sérii humorne ladených videí budú vďaka pivu Šariš rozpaľovať iskru priamo v srdciach postáv známych z televíznej kampane či ľudí v bežných životných situáciách.
S novou kampaňou značka prináša nové logo aj slogan. Rozžiarená iskra sa dostáva vizuálne ešte viac do popredia a spolu s novým sloganom S iskrou v srdci sa tak stáva dôležitým symbolom značky. Tá chce týmito úpravami ešte viac zvýrazniť, že pivo Šariš má ambíciu osloviť všetkých Slovákov bez ohľadu na to, z ktorého kúta Slovenska pochádzajú.
S rozžiarenou iskrou značky Šariš v novom logu sa začnú zákazníci stretávať v televíznej a digitálnej kampani už v druhej polovici apríla.
Vizitka kampane:
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Klient: ŠARIŠ - Lenka Filkorová, Pavol Encinger
Creative director: Martin Krafčík
Copywriter: Adam Marčan
Art director: Jakub Svetlík
Unit director: Zuzana Záziková
Account manager: Niki Weng
Strategy planner: Patrícia Reichlová
Réžia: Jonáš Karásek
Produkcia: Protos Productions