Mobilný operátor 4ka spúšťa od apríla ďalšiu kampaň, ktorá pokračuje v úspešnom koncepte #jemito4. Hlavným odkazom jarnej kampane je konštatovanie, že k plnohodnotnému životu nepotrebujeme drahé veci. „O to viac v dnešnej neľahkej dobe, kedy mnohí z nášho okolia musia nedobrovoľne znížiť svoje výdavky a uskromniť sa. Chceme vyslať signál, že 4ka je tou správnou voľbou pre tých, ktorí chcú ušetriť za paušály, dáta a volania“, vysvetľuje Boyo Dohnal, kreatívny riaditeľ agentúry MARK BBDO, ktorá stojí za konceptom kampane.
Túto myšlienku podporuje aj Roland Kyška, marketingový riaditeľ 4ky: „Drahé a okázalé veci, to skutočne nie je to, na čom nám záleží. Skôr naopak, chceme aj naďalej našim zákazníkom prinášať produkty, ktoré budú výhodné a v tomto zmysle odvážne, ktoré budú jednoduché a budú znamenať slobodu. Sme nadšení z toho, že naša nová kampaň toto všetko dokonale vyjadruje. Obsahovo, aj čo sa týka vizuálneho stvárnenia“.
Hlavným kanálom kampane je televízia a séria troch spotov, ktoré sú postupne nasadzované od 8. do 16. apríla a následne budú vysielané paralelne. Hrdinovia televíznych spotov prezentujú zákazníkov 4ky. Sú mladí, moderní a nepoddajní. Držia sa svojich hodnôt a drahé veci sú im proste "štyri". Tanečnica, bajker aj návštevníčky fastfoodu si môžu dovoliť oveľa viac paradoxne nie vďaka drahým veciam, ale práve vďaka svojej vnútornej slobode a výhodnému paušálu a dátam.
Kampaň okrem televízie pobeží aj v online a na OOH nosičoch.
Vizitka kampane: #jemito4
Klient: SWAN Mobile
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Boyo Dohnal
Copywriter: Ivan Fiedler, Ivan Vojvoda
Art Director: Boyo Dohnal
Fotograf: Welin Nagyová
Režisér: Martin Marček
Kamera: Marián Ontko
Produkcia: Cookie films
Account Manager: Kristína Halová