Eurovea je jedným z najnavštevovanejších nákupných centier na Slovensku. Jej špecifikom je strategická pozícia na nábreží Dunaja v širšom centre mesta, čo z nej robí nielen nákupné centrum, ale aj dôležitý meeting point a ohnisko spoločenského života v Bratislave.
O komunikáciu centra sa doteraz starala reklamná agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS. Víťazom tendra sa stala agentúra MullenLowe GGK, ktorá bude zastrešovať komunikáciu značky Eurovea.
"Eurovea je top značkou a šanca pracovať na jej ďalšom budovaní bola pre nás veľkou výzvou. Máme rešpekt pred aktuálnou situáciou na trhu, ale pozeráme sa na ňu ako na výzvu a príležitosť. Vytvorili sme preto silný projektový tím, ktorý sa pozrel na zadanie zoširoka s cieľom nájsť nezameniteľný koncept. Sme radi, že náš prístup našiel pozitívnu odozvu u klienta. Osobne musím skonštatovať, že ma nesmierne teší, ako rýchlo sme našli spoločnú reč,” povedal na margo novej spolupráce Marek Pajtáš, CEO agentúry MullenLowe GGK.
„Do tendra prijali pozvanie viaceré špičkové agentúry. Situácia v našom segmente nie je ľahká, pandemické opatrenia dramaticky zasiahli do nášho pôsobenia. Ak k tomu prirátame vysoko konkurenčné prostredie, veľkou výzvou tohto tendra bolo nielen kreatívne naplnenie zadania, ale aj správne strategické nastavenie a komunikačná flexibilita v najbližšom období," hovorí na margo tendra Oľga Hammer, PR & Marketing manager Eurovea.
"MullenLowe GGK nás presvedčili strategickým aj kreatívnym pohľadom. Čo však chcem vypichnúť ešte viac, ich prezentácia obsahovala komunikačné podnety nad rámec zadania. Z celého ich prístupu sme cítili, že veľmi správne navnímali situáciu a do projektu vložili veľa času, energie a know-how, aby nás presvedčili. Veríme, že pekne rozbehnutý tendrový dialóg prerastie do úspešnej spolupráce a posunie našu značku vpred," teší sa na novú spoluprácu Hammer.
Spolupráca Eurovea a MullenLowe GGK sa začne od apríla 2021.