Agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS pripravila kampaň pre organizáciu Liga proti rakovine. Cieľom je motivovať verejnosť, aby venovala svoje dve percentá z daní a pomohla tak pacientom s rakovinou.
"Na ponuku od Ligy proti rakovine sa podľa nás nehovorí nie, preto sme sa radi pustili do kampane 2 percentá. Táto prepotrebná inštitúcia čelí kvôli pandémii problémom, ktoré môžu spôsobiť zánik dôležitých a užitočných podporných programov pre pacientov s rakovinou. Navyše pandémia na seba strháva všetku pozornosť verejnosti," vyjadrila sa Katarína Noskajová, Creative Director z Efectivity.
Effectivity v kampani pripomína, že okrem pandémie nás ohrozujú problémy, ktoré sú trvalé, ktoré zo spoločnosti nevytesní ani odstup, ani vakcína. Aspoň zatiaľ.
"Chceli sme zdvihnúť vlnu solidarity s Ligou proti rakovine v období darovania 2 percent z dane," vysvetlila zámer kampane Noskajová.
Vizitka kampane:
Klient: Liga proti rakovine
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS
Réžia: Juraj Štepka
Fotograf: Dodo Barinka
Music composer: Matúš Široký
Creative Director: Katarína Noskajová
Art Director: Denisa Pajkošová
Copywriter: Katarína Noskajová
Account Manager: Zuzana Kováčiková