Festival európskej reklamy, marketingu a kreativity - Golden Drum - sa v roku 2020 kvôli celosvetovej pandémii nekonal. Organizátori sa aj aktuálny ročník rozhodli realizovať online. Prihlásené práce budú hodnotiť poroty v kategóriách Creative Business Excellence, Craft Drum, Omni-Channel a One-Channel. V porote poslednej menovanej zastupuje slovenskú reklamu Róbert Slovák. "Tešil som sa na paddleboardovanie v okolí Pirane v októbri, kedy je more v Slovinsku ešte tak teplé, že pokojne doň môžete spadnúť,” hovorí Slovák, ktorý zasadá v porote Golden Drumu už druhýkrát. “Najhodnotnejšie sú však dni plodných diskusií s porotcami z celého sveta a tie sa hádam uskutočnia aj cez internety.”
Golden Drum si potrpí na rodovej rovnosti a aj preto porotu One-Channel Jury, v ktorej je vyrovnané zastúpenie mužov a žien povedie Eva Santos zo španielskej agentúry Delirio&Twain. Santos je držiteľka titulu Advertising person of the year 2020 v Španielsku, Adweek a aj Forbes ju zaradili medzi 100 najvplyvnejších osobností kreatívneho biznisu a je držiteľkou viac ako 350 ocenení z celého sveta.
Súťaž Golden Drum je jednou zo zahraničných súťaží, ktorej výsledky Stratégie zarátavajú do Agentúry roka. Výsledky Golden Drum sa dozvieme 13.-15. októbra 2021, práce môžu agentúry prihlasovať čoskoro.