Plamienok je nezisková organizácia, ktorej náplňou je pomáhať rodinám s nevyliečiteľne chorými deťmi – čo je jedna z najťažších tém, ktoré si človek dokáže predstaviť.
Podpora od neziskovej organizácie je pre rodiny veľmi dôležitá, pretože vďaka nej môžu tráviť posledné chvíle spolu doma. Ide o psychologickú, emocionálnu a lekársku pomoc. Preto sú veľmi dôležité príspevky od darcov, napríklad vo forme 2 percent z daní, ktorými podporia činnosť Plamienka.
Nová kampaň sa zaoberá ťažkými časmi, v ktorých žijeme. Lockdown za lockdownom v nás zanechal svoju stopu a všetci snívame o tom, čo budeme robiť, keď lockdown konečne skončí.
Z tohto pohľadu sa môže zdať paradoxné, že nevyliečiteľne choré deti chcú tráviť čo najviac času práve doma. Dôvod je však jednoduchý – nechcú svoj zostávajúci čas stráviť v nemocnici. Byť doma pre nich znamená byť obklopený láskou a starostlivosťou od svojich najbližších, a dostávať obrovskú oporu od Plamienka.
„Každý nový projekt s neziskovou organizáciou Plamienok je pre nás, ľudí z reklamy, výzvou meniť sa k lepšiemu nielen po pracovnej, ale aj po ľudskej stránke. Mať väčšie pochopenie, viac súcitu. Bez ohľadu na to, aké ťažké časy práve prežívame, vždy môžeme spraviť niečo pozitívne. A pomôcť inej ľudskej bytosti, dieťaťu či dospelému, je jednou z najušľachtilejších vecí, ktoré človek môže spraviť,“ Alex Strimbeanu, Kreatívny riaditeľ, JANDL.
Vizitka kampane:
Agentúra: JANDL
Kreatívny riaditeľ: Alex Strimbeanu
Art Director: Zuzana Ondrušová
Copywriter: Viliam Šedivý
DTP: Jaroslav Dutka
Stratégia: Juraj Čief
Account: Jakub Kováč
Produkčná spoločnosť: KIMONO Production
Režisér: Patrik Gubiš
Produkcia: Monika Kraftová