Do 11. ročníka súťaže najlepších PR projektov na Slovensku PROKOP 2020 agentúry a zadávatelia registrovali historicky najvyšší počet prác - 143 projektov. Vo všetkých 14 súťažných kategóriách – v 8 hlavných a 6 špeciálnych bude súťažiť v tomto ročníku až 38 prihlasovateľov. Najväčšie zastúpenie majú kategórie Spoločenská zodpovednosť, filantropia a PR pre neziskové organizácie a novootvorená kategória PR v čase Korony, obe majú 22 prác.
„Ide o historicky najúspešnejší ročník v počte prihlásených prác. Napriek pandémii a jej dopadom naša branža neustáva, práve naopak. Každý deň sa zdokonaľujeme, implementujeme nové nástroje, procesy. Množstvo projektov v jednotlivých kategóriách dokazuje aj akú úlohu v komunikácii zohrala korona a zároveň čo dominovalo v stratégiách firiem v uplynulom období. Teší ma, že to bola práve spolupatričnosť, zodpovednosť a spolupráca,“ povedala Soňa Lexmanová, prezidentka APR SR.
O prácach bude rozhodovať 12-členná porota zložená z osobností PR branže a špecialistov v zložení:
Soňa Lexmanová, SKPR STRATEGIE
Katarína Remiaš, 1st CLASS AGENCY
Martin Mazag, PRime Time
Peter Chalmovský, AMI Communication
Katarína Droppová, 10/10 Communications
Roman Záhorec, Neopublic
Martina Kolláriková, Grayling
Juraj Caránek, Seesame Communication Experts
Miroslava Jarošová, PR.Konektor
Karol Wolf, Dynamic Relations 2000
Tereza Molnár, O2
Peter Šurín, Elite / Monday Lovers
Takto vyzerajú počty prihlásených projektov podľa kategórií:
Zo všetkých prihlásených prác porota vyberie užšie nominácie, ktoré zverejní 1. marca. Vyhlásenie výsledkov a odovzdávanie cien sa uskutoční v online 25. marca na FB fan page Asociácie PR Slovenskej republiky a na webe.