Kaufland predstavuje svojim zákazníkom novú vernostnú kartu, vďaka ktorej môžu ešte viac ušetriť pri nákupoch. V sprievodnej kampani s headlinom „S Kaufland Card je u nás za hviezdu každý“ reťazec stavil na známe tváre umelcov, youtubera a športovcov. Objavia sa v nej populárni herci Michal Hudák, Zdena Studenková a Braňo Deák, youtuber Frlajs a slovenské hokejové hviezdy.
Cieľom kampane je predstaviť novú Kaufland Card, s ktorou sa zákazník môže cítiť ako skutočná hviezda. Reťazec kartu uvádza ako vstupenku do exkluzívneho klubu, v ktorom je každý zákazník VIP rovnako ako tvár kampane – herec a moderátor Mišo Hudák. Posolstvom kampane je, že reťazec sa stará o každého ako o prémiového zákazníka.
Kaufland Card ponúka špeciálne zľavy určené pre členov programu, zľavové kupóny a ďalšie benefity. Súčasťou programu sú tiež súťaže a zbieranie bodov za nákupy. Produkty z programu sú v predajniach označené na špeciálnej bledomodrej etikete s logom Kaufland Card. Karta je dostupná aj digitálnej podobe a platiť začne od 11. februára.
„Veríme, že Kaufland Card s množstvom atraktívnych výhod, vďaka ktorým možno pri nákupoch ešte viac ušetriť, naši zákazníci privítajú,“ hovorí Lucia Vargová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland. „V kampani chceme cielene poukázať na to, že pre nás je každý zákazník dôležitý, každý je pre nás hviezdou. Tak ako Michal Hudák, ktorý mimochodom často v Kauflande nakupuje.“
Kampaň štartuje 4. februára a bude nasadená v printových aj online médiách, na sociálnych sieťach Kauflandu aj priamo v sieti predajní. Potrvá do 31. marca a jej súčasťou je aj súťaž o 11 áut a nákupné poukážky.
Kreatíva je dielom agentúry THIS IS LOCCO, produkčne ju zastrešuje PROTOS PRODUCTIONS. Na tvorbe videa sa podieľal režisér Robert Hloz. Snímky ku kampani vytvoril fotograf Peter Chvostek.