Allianz - Slovenská poisťovňa prechádza viacerými strategickými zmenami, ktoré sa dotýkajú aj jej marketingových aktivít. Ich súčasťou je aj posilnenie digitálneho marketingu, zameranie sa na nové cieľové skupiny, zmena loga, úprava korporátneho dizajnu a mnohé ďalšie. Preto sa rozhodla vybrať si nového partnera, ktorý jej pomôže týmto novým výzvam čeliť.
Koncom roka 2020 sa uskutočnilo výberové konanie na reklamnú agentúru a zúčastnilo sa ho 6 uchádzačov. Uspela agentúra THIS IS LOCCO, ktorá bude zastrešovať online aj offline komunikáciu. Pre klienta bude pracovať s online agentúrou RIEŠENIA, s ktorou spolupracovali už na tendrovom zadaní. Zmena agentúry prichádza v Allianzi po dvadsiatich rokoch, kedy komunikáciu zastrešovala agentúra ROKO.
„Napriek tomu, že naša agentúra patrí medzi tie „mladšie“ na trhu, máme bohaté skúsenosti s finančným sektorom, či už sú to banky, alebo poisťovne. Niekoľko rokov sme pracovali pre poisťovne a sme radi, že opäť môžeme v našom portfóliu klientov privítať ďalšiu poisťovňu. Teší nás to o to viac, že Allianz je kľúčovým hráčom na trhu a má len tie najvyššie ambície. Sme radi, že budeme moc klientovi pomáhať tieto ambície napĺňať. A v neposlednom rade sa tešíme aj na spoluprácu s agentúrou RIEŠENIA,“ hovorí Rasťo Bahurinský, CEO agentúry THIS IS LOCCO, s tým, že agentúra už teraz pracuje na prvom zadaní pre nového klienta.
„Tešíme sa na spoluprácu s Allianzom a na výzvy, ktorým budeme čeliť. Je to výnimočná firma s výnimočnými ambíciami a menom, ktorej sme sami dlhoročnými zákazníkmi. S tímom THIS IS LOCCO je výborná spolupráca a bude nám cťou dodávať ich kampaniam „šťavu“ v podobe špeciálnych riešení online reklamy,“ dopĺňa Vladimír Vanek, Managing Director agentúry RIEŠENIA.
“Naša spoločnosť prechádza transformáciou vo všetkých oblastiach a zmena reklamnej agentúry je len logickým vyústením týchto zmien. Vďaka partnerstvu s THIS IS LOCCO a RIESENIA sme v podstate dostali 2 v 1 a veríme, že sa nám spoločne podarí naštartovať úspešnú spoluprácu s oboma agentúrami, ktoré v posledných rokoch dokazujú, že v tom čo robia, patria k špičke na slovenskom trhu. Od novej spolupráce si v Allianzi sľubujeme moderné, inovatívne komunikačné koncepty a riešenia vyvíjané v súlade s jednotným komunikačným posolstvom celej skupiny, ktoré budú pre našich klientov atraktívne a zároveň zrozumiteľné,“ hovorí o novej spolupráci Jozef Kruppa, riaditeľ odboru market manažmentu, Allianz – Slovenská poisťovňa.