Okrem loga, mení spoločnosť Volkswagen Finančné služby aj claim na "Key to mobility". Nový claim má vyjadriť hlavné atribúty značky, ktorými sú pomáhať zákazníkom v mobilite, vďaka čomu sa dostanú ľahšie za prácou či zážitkami.
Zmena loga a celkovej komunikačnej stratégie je pre spoločnosť Volkswagen Finančné služby Slovensko kľúčová. Z toho dôvodu prechádzala zmenami postupne a vo viacerých fázach. Jedna z najviditeľnejších zmien sa týka webu. Spoločnosť používala doteraz dva rozdielne farebné brandy – „gray label“ pre internú komunikáciu a neskôr aj „blue label“ pre externú a korporátnu komunikáciu vrátane označenia budov, brandingu eventov či web stránky.
Modernejšie farby a nový claim
V novom logu spoločnosti zostáva názov firmy, no zmenila sa farebnosť. Názov spoločnosti je na modrom gradientnom podklade, ktorý je jednotný pre celú skupinu, čo by malo prispieť k zvýšeniu povedomia o značke.
„Nové logo VWFS pôsobí na jednej strane modernejšie a sviežejšie, na strane druhej sa ním snažíme komunikovať svoj obchodný zámer, ktorým je pomáhať ľuďom v mobilite, vďaka ktorej sa môžu dostať za svojimi najbližšími, užívať si relax či vysnívané dovolenky s priateľmi,“ hovorí Linda Lipková, špecialistka pre komunikáciu s trhom spoločnosti VWFS. „Predchádzajúce logo bolo nadčasové, no pre celkové smerovanie spoločnosti VWFS AG a najmä e-mobilitu sa žiadala zmena,“ dodáva na záver Linda Lipková.
Takto vyzeralo staré logo: