StoryEditor

Novým kreatívnym riaditeľom Zaraguzy je Ondrej Kořínek, na pozícii vystriedal Michala Pastiera

01.02.2021, 10:00
Autor:
redred
Michal Pastier ostáva na pozícii spolumajiteľa agentúry.

Novým kreatívnym riaditeľom agentúry Zaraguza na Slovensku sa stáva Ondrej Kořínek (na titulnej foto). Na pozícii vystrieda Michala Pastiera, ktorý odchádza z výkonnej funkcie a ostáva na pozícii spolumajiteľa agentúry.

Zaraguza sa posilní aj o novovzniknuté funkcie Unit kreatívnych riaditeľov, ktorými sa stali Milan Malý, ktorý doteraz viedol tím SLSP a Martin Ondrušek, ktorý do Zaraguzy nastúpil ešte minulý rok z agentúry Wiktor Leo Burnett.

“Som extrémne hrdý, kam to Zaraguza za tých pár rokov dotiahla. Z digitálnej agentúry sa stala plnohodnotná ATL agentúra s digitálnym DNA a mediálnym plánovaním. Minulý rok som sa ale rozhodol, že prešiel čas posunúť sa ďalej, čomu teraz pomohol aj úspešný predaj Exponei. Vďaka Ondrejovi získajú naše šikovné tímy kreatívcov oporu skúseností, na ktorú sa budú vedieť kedykoľvek obrátiť. Som si istý, že klienti Zaraguzy ocenia stabilnú podporu, ktorú si táto nestabilná doba vyžaduje.” povedal k zmene v agentúre Michal Pastier.

Ondrej Kořínek svoju novú výzvu vidí takto: “Keď som zvažoval, či sa uchádzať o ponuku pozície Creative directora v Zaraguze, bolo mi jasné, že nie je v silách bežného smrteľníka nahradiť meno Michal Pastier. Dovolím si povedať, že nikto podobný na trhu nie je. Nakoniec zvíťazila moja dobrodružná povaha a chuť otestovať si v prvej lige 20 ročné skúsenosti z reklamy, punkáčskeho dizajnérskeho štúdia, predvolebnej kampane, detského hospicu a bystrého bistra U Kubistu. Keď k tomu pripočítam Milana a Marcina, tak to bude fury road, ako sa patrí.” Ondrej do Zaraguzy prichádza z agentúry MullenLowe GGK, kde ho na pozícii Creative Directora nahradil Vlado Slivka.

Nový kreatívny riaditeľ Zaraguzy sa vyberal vo viacerých kolách a ku kandidátom sa vyjadrovali aj kľúčoví ľudia v agentúre. “Okrem skúsenosti a úspechov v brandži bola ďalším dôležitým kritériom “ľudskosť”, dodala k voľbe CEO Anna Dzurjaníková. “Nechceli sme do agentúry pustiť niekoho, kto by ju svojím egom rozbil.”

01 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti 02 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 03 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 04 - Modified: 2023-11-27 12:13:54 - Feat.: - Title: Novým CEO Zaraguzy je Jakub "Kuko" Mazán 05 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 23:12