Spoločnosť McDonald's v situácii, ktorá je vo väčšine krajín viac či menej podobná našej, propaguje službu vyzdvihnutia objednávky jedla autom. Príbeh dvoch mladých ľudí je ukážkou, že malý kontakt zaľúbenia je možný aj v čase pandémie.
Dôkazom je viac ako dvojminútová reklama, v ktorej chlapec s menom Sebas flirtuje s Aliciou, ktorá pracuje v McDonald's. Sebas si myslí, že iba jemu protekčne dáva hranolky navyše a aby s ňou mohol zostať v kontakte, objednáva si jedlo značky často.
Postupom času sa Sebas odhodlá pozvať slečnu na rande, avšak všimne si, že hranolky grátis nie sú iba jeho vymoženosťou, ale dostane ich každý zákazník k objednávke. Napriek tomu reklama končí dojmom, že príbeh páru bude mať happy end.
01 - Modified: 2018-04-05 16:24:37 - Feat.: 0 - Title: Hlavy matriošiek ako lopty, Chrám Vasila Blaženého namiesto hranoliek. Ochutnajte novú kampaň McDonalds
02 - Modified: 2019-03-28 11:45:18 - Feat.: 0 - Title: McDonalds opäť experimentuje v outdoore. Tentokrát veľmi odvážne
03 - Modified: 2018-07-18 11:15:17 - Feat.: 0 - Title: McDonald´s s výbornou reklamou. Pochopí ten, kto uspáva dieťa v aute
01 - Modified: 2019-03-28 11:45:18 - Feat.: - Title: McDonalds opäť experimentuje v outdoore. Tentokrát veľmi odvážne
02 - Modified: 2018-04-24 15:43:41 - Feat.: - Title: McDonalds oslavuje 30 rokov s najobľúbenejšími produktami v OOH
03 - Modified: 2018-04-05 16:24:37 - Feat.: - Title: Hlavy matriošiek ako lopty, Chrám Vasila Blaženého namiesto hranoliek. Ochutnajte novú kampaň McDonalds