Aj v tomto roku budeme poznať najlepšie PR práce tohto roka. Organizátor súťaže PROKOP Asociácia Public Relations na Slovensku (ARP SR) avizuje, že nechá priestor pre prihlásenie prác a termín posúva na 5. február. Záujemcovia sa teda môžu ešte prihlásiť až do začiatku februára. Prihlasovací systém je otvorený tu, kde nájdete štatút, ďalšie detaily o súťaži, i víťazné projekty z predchádzajúcich ročníkov.
PR projekty môžu v tomto roku súťažiť v 14 kategóriách, novinkou sú dve kategórie. Prvá je kategória PR v čase Korony, kde môžu agentúry, ale aj klienti prihlásiť projekty, ktoré efektívne využili mimoriadnu situáciu pandémie, a to ako z krízového PR, tak internej komunikácie, B2B, B2C, či event PR.
Ďalšou novinkou v rámci prihlasovania je kategória PR CRAFT. Kategória je určená pre PR projekty, ktoré sú spracovaním a výsledkami remeselne nadštandardné. Či už ide o kreatívnu ideu, media relations, digitálnu kampaň alebo komunikačnú stratégiu. Jej cieľom je oceniť tradičnú a poctivo odvedenú PR prácu, ktorá by nevynikla v iných kategóriách PROKOP-a.
Termín vyhlásenia výsledkov asociácia zverejní čoskoro. I tento rok bude odovzdaná špeciálna cena PR Osobnosť roka, ktorou chce organizátor oceňovať špecialistov (predovšetkým z radov klientov), ktorí rozumejú hodnote a dopadom PR a prisudzujú mu strategické miesto v komunikačnom mixe. Prestížne ocenenie najlepších PR projektov Prokop sa uskutoční v tomto roku v novom online formáte, s novým logom a ako sme už spomínali aj s novými kategóriami.