Komunikačná agentúra MullenLowe GGK s príchodom nového roka oznamuje zmenu na poste kreatívneho riaditeľa. Od januára 2021 sa ním stáva Vlado Slivka (na obrázku), ktorý naposledy pôsobil v MARK BBDO Bratislava.
"Vlada vnímame ako skúseného rešpektovaného profesionála. Minulý rok sme naštartovali zmeny s cieľom skĺbiť bohaté skúsenosti agentúry s aktuálnymi trendami. Som presvedčený, že Vladove skúsenosti, rozhľadenosť a kreatívny rešpekt pomôžu naše zámery realizovať," hovorí Marek Pajtáš, CEO MullenLowe GGK.
Vlado je po krátkej niekoľkomesačnej pauze späť v agentúrnom živote. "Marekova ponuka prišla v časoch plných zmien a výziev. Hlavným dôvodom, ktorý rozhodol, že som ju prijal, je agentúrna ambícia viac sa prácou baviť na prospech značiek, ale aj agentúrneho tímu. V tomto spravil kusisko práce Ondro a ja na to rád plynule nadviažem. Lockdown mi ten úvod neuľahčil, ale o to viac si cením pekné prijatie od kolegov,” hovorí Vlado Slivka, Creative Director MullenLowe GGK.
Ondrej Kořínek dodáva: "Veľmi sa teším, že ma strieda práve Vlado. Je to ľudský človek a nesmierne skúsený, rozhľadený kreatívec. Naštartovali sme v agentúre "klincovacieho ducha". Som si istý, že Vlado tú ambíciu naplní, tak ako to dokázal v BBDO. O mojom rozhodnutí posunúť sa ďalej poviem len toľko, že som dostal ponuku, ktorá prichádza raz za život. V živote väčšinou neľutujem to, čo som spravil, ale to, že som na niečo nemal odvahu. Preto som ponuku prijal. Viac sa dozviete čo nevidieť.“