Ústredným motívom novej kampane od Telekomu je možnosť podeliť sa o mobilné dáta s ostatnými. Zákazníci ich môžu jednoducho darovať svojim blízkym v skupine Magenta 1, kedykoľvek to budú potrebovať.
Hlavní hrdinovia spotu, otec a jeho dcéra, sa počas cesty autom dostanú do situácie, keď sú pre nedostatok dát stratení. Všetko však vyrieši taká maličkosť, akou sú práve darované dáta.
Nakrúcalo sa v krásnom prostredí borovicových lesov na Záhorí, réžiu mal na starosti Jonáš Karásek. Atmosféru dotvára originál známeho hitu od skupiny The Clash – Should I Stay or Should I Go, ktorý svojím textom podporuje dej spotu.
„Nechceli sme ísť cestou stereotypu, ktorý väčšinou pri tomto type propozície funguje. Cieľom bolo ukázať, že dáta môže darovať naozaj každý, nielen rodičia deťom. V našom prípade je tak hlavnou hrdinkou dospievajúca dcéra, od ktorej by sa to čakalo najmenej,“ vysvetľuje Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.
„Nielenže zaujímavým spôsobom dramatizujeme posielanie dát, ale nepriamo tiež podporujeme vnímanie užitočnosti moderných technológií. Napätie medzi dcérou a jej otcom, ktorý je, ako väčšina rodičov, už mierne otrávený z neustáleho používania mobilov mladou generáciou, opadá práve v situácii, keď je technológia použitá v tej správnej chvíli,“ uzatvára Petra Novotná, manažérka značky a marketingovej komunikácie Slovak Telekomu.
Okrem televízneho vysielania bude spot od januára nasadený aj v online prostredí a kampaň o zdieľaní dát bude pokračovať aj na sociálnych sieťach.
Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Ivana Daučíková
Creative Director: Jakub Kuvik, Jaroslav Vígh
Strategy planner: Klaudia Linkeschová
Copywriter: Juraj Chmel, Ivana Polohová
Art Director: Eduard Drexler
Unit Director: Tatiana Hrutková
Account Manager: Zuzana Gazdová
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Jonáš Karásek
DOP: Tomáš Juríček
Mediálna agentúra: Wavemaker