Súčasťou súťaže Agentúra roka sú aj špeciálne ocenenia pre najlepších kľúčových ľudí v reklamných agentúrach. Rebríček je zostavený na základe bodového ohodnotenia získaných ocenení reklamných agentúr z domácich a z vybraných zahraničných kreatívnych súťaží a zo súťaží efektivity v marketingovej komunikácii, ktoré sú súčasťou súťaže Agentúra roka.
TOP CREATIVE DIRECTOR 2020
Svoje minuloročné víťazstvo obhájil Vlado Kurek z TRIAD-u. V tomto roku zabodoval najmä s kampaňami VÚB Šetrič a Spustenie FEJM účtu pre mladých pre VÚB banku, Excelent Autokino pre klienta Plzeňský Prazdroj Slovensko či prácou Tváre slobody pre O2 Slovakia.
Druhú priečku obsadil Peter Rajčák z agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS, ktorý je podpísaný pod mimoriadne úspešnou prácou Pa a Pi sú späť pre EKOTOPFILM-ENVIROFILM, ktorá získala ocenenia na domácich aj zahraničných súťažiach.
Tretia priečka patrí Martinovi Woskovi z TRIAD-u, ktorý sa podieľal na prácach VÚB šetrič a Spustenie FEJM účtu pre mladých pre VÚB banku či Excelent Autokino pre klienta Plzeňský Prazdroj Slovensko.
TOP COPYWRITER 2020
Svoje minuloročné víťazstvo obhájil, rovnako ako v prípade Top Creative Directora, Matúš Hliboký z TRIAD-u. V tomto roku získal body za kampane ako VÚB šetrič a Spustenie FEJM účtu pre mladých pre VÚB banku, Excelent Autokino pre klienta Plzeňský Prazdroj Slovensko či Tváre slobody pre O2 Slovakia.
Druhú a tretiu priečku obsadil tím z Effectivity POWERED BY PUBLICIS s už spomenutou úspešnou prácou Pa a Pi sú späť pre EKOTOPFILM-ENVIROFILM. Ocenenie si odnášajú Soňa Podstupková, Katka Noskajová a Peter Rajčák.
TOP ART DIRECTOR 2020
Ocenenie Top Art Director v tomto roku získava Denisa Pajkošová z Effectivity POWERED BY PUBLICIS. Druhú priečku obsadili traja Denisini kolegovia z agentúry: Zuzana Sedlák, Lukáš Pompa a Štefan Hellvis Klučka.
Tretia priečka patrí Jozefovi Kyselicovi z agentúry Wiktor Leo Burnett. Body do Agentúry roka získal najmä za kampaň Hrášková polievka pre Ministerstvo zdravotníctva a Lidl Slovensko, a tiež za práce Jednorožtek či Plasta la Vista rovnako pre Lidl.
TOP STRATEGY DIRECTOR 2020
Prvé priečka v rebríčku top stratégov v tomto roku patrí Dominike Múdrej z agentúry Wiktor Leo Burnett. Dominike prvenstvo prinieslo zlato za Hráškovú polievku zo súťaže Effie Awards Slovakia a shortlist Reklamy z obývačky pre klienta 365.bank.
Druhú priečku s rovnakým bodovým ziskom obsadili až traja ľudia. Adam Marčan s Matúšom Kvasom z Mannschaftu za kampaň Sila skutočného Borca a Radovan Andrej Grežo z agentúry Somebody&Somebody za Veselé ponožky, čo nemajú páru pre Dedoles.
Tretiu priečku obsadila rovnako trojica. Z Istropolitana Ogilvy zabodovali Veronika Romsauerová a Juraj Plánovský so striebrom z Effie za Skutočný pochod za život pre Magnu a shortlistom Za hodinu je všetko inak pre SME. Tretím oceneným je Adam Horecký z MADE BY VACULIK so striebornou Effie za prácu Ako Zlatý Bažant '73 rozveselil celé Slovensko, keď to najviac potrebovalo a shortlistom pre klienta Union - Ako nám deti pomohli naučiť rodičov benefity zdravotnej poisťovne.
TOP ACCOUNT DIRECTOR 2020
Úspešná kampaň Pa a Pi sú späť vyniesla na prvú priečku v rebríčku Top Account Directorov Zuzanu Kováčikovú z Effectivity POWERED BY PUBLICIS.
Druhú priečku obsadila Simona Bobeková z Wiktor Leo Burnett za prácu na kampaniach Hrášková polievka a Nočné muky pre klienta SD Pharma Slovensko.
Tretia priečka patrí v tomto roku Adamovi Marčanovi z Mannschaftu za práce Borci na ľade a Sila skutočného Borca pre klienta St. Nicolaus – Borovička Borec.
V printovom vydaní špecializovanej prílohy Reklamné agentúry 2020 sme omylom uviedli nesprávne poradie na prvom mieste v kategórii Strategy Director, za čo sa ospravedlňujeme. Prílohu si môžete stiahnuť v PDF na našej stránke.
Najoceňovanejšie práce tohto roka si môžete pozrieť aj v týchto článkoch: