Lidl
StoryEditor

Lidl mení PR agentúru

23.11.2020, 13:05
Autor:
redred
Tender vyhrala SKPR STRATEGIES.

PR komunikáciu obchodného reťazca Lidl bude po novom zastrešovať agentúra SKPR STRATEGIES. Jej úlohou je posilnenie PR privátnych značiek, celkovej produktovej ale aj korporátnej a CSR komunikácie spoločnosti, ktorá je vnímaná v mnohých oblastiach ako trendsetter, diskont 21. storočia a inšpirujúci príklad v oblasti budovania zamestnaneckej značky.

Komunikačná agentúra bude poskytovať komplexné služby z oblasti PR, ktoré budú zamerané v prvom rade na produktové Public Relations.

Cieľom bude v nasledujúcom období posilniť pozíciu brandu Lidl a zároveň jej privátnych značiek. Zároveň chce spoločnosť Lidl ďalej rozvíjať atribúty kvality a cenovej výhodnosti svojich privátnych značiek a súčasne navrhnúť nové a efektívne smerovanie komunikácie so zreteľom aj na mladšie cieľové skupiny.

„Je pre nás výzvou pracovať pre obchodný reťazec akým Lidl je. Nastavenie jeho komunikácie a razenia trendov ako v oblasti internej, tak externej komunikácie naprieč celým svojím portfóliom nám je veľmi blízka. Netajíme sa tým, že sympatizujeme so značkou aj v oblasti CSR, kde je silným hráčom na trhu. Spoločenská zodpovednosť, férové podnikanie a tiež participácia na projektoch s verejnoprospešným presahom je súčasťou aj nášho agentúrneho DNA. Veľmi sa tešíme, že v tomto sme s klientom za jedno,“ povedala ku nastávajúcej spolupráci Soňa Lexmanová, Managing Director SKPR STRATEGIES.

„Transparentná, zodpovedná a podľa možnosti obojstranná komunikácia so stakeholdermi je pre nás v Lidli kľúčová. Iba tak je totiž možné budovať si dlhodobé a intenzívne vzťahy. Platí to pre externú aj internú rovinu komunikácie. Sme presvedčení, že v SKPR STRATEGIES sme našli ideálneho partnera, ktorý nám pomôže dosahovať stanovené ciele a byť ďalej dôveryhodným partnerom pre našich zákazníkov, zamestnancov, dodávateľov, mimovládny sektor, samosprávy či štátne orgány,“ uviedol Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika.

SKPR STRATEGIES nahradila agentúru 1st CLASS AGENCY, ktorá prednedávnom vyhrala tender na zastrešenie komunikácie Kauflandu. 

01 - Modified: 2020-09-15 07:34:56 - Feat.: 0 - Title: Chráňme si naše rieky a vodné nádrže. Nenechajme to plávať, vyzýva Lidl 02 - Modified: 2020-11-02 16:45:13 - Feat.: 0 - Title: Takmer 300-tisíc prečítaní: Ako sme dosiahli rekord prečítania jedného článku 03 - Modified: 2020-11-12 07:36:15 - Feat.: 0 - Title: Slovenskí vinári sa presadzujú v zahraničí. Aj vďaka Lidlu
01 - Modified: 2023-06-27 07:32:01 - Feat.: - Title: Tendre sú slabo pripravené, majú nejednoznačné zadanie a je v nich príliš veľa agentúr, hovorí PR brandža 02 - Modified: 2023-06-07 11:01:08 - Feat.: - Title: Problémy PR agentúr: Primerané odmeny, vysoká fluktuácia a mladí, ktorí sú občas ako trabant 03 - Modified: 2023-06-05 13:46:43 - Feat.: - Title: Experti PR agentúr: Verejnej diskusii vládnu fámy a klebety (anketa Stratégií) 04 - Modified: 2023-05-15 14:57:55 - Feat.: - Title: SKPR STRATEGIES: V PR brandži nepociťujeme zákulisné hry ani podrazy. Tešíme sa aj z úspechov konkurencie 05 - Modified: 2023-03-03 09:06:36 - Feat.: - Title: Víťazom tendra pre brandové PR spoločnosti Heineken je SKPR STRATEGIES
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 12:35