Na slovenský trh s mäsovými výrobkami prichádza originálna suchá saláma. Tauris ňou chce osloviť predovšetkým mladú cieľovku v online. Okrem samotnej kolekcie mäsových výrobkov preto značka prichádza aj s „wtf“ kolekciou merchu.
S nápadom prišla agentúra MUW Saatchi & Saatchi. „Launchovať mäsové produkty tak, aby to bolo zaujímavé pre mladých, nie je vôbec ľahké. Do kampane sme preto chceli dostať niečo výrazné, kontroverzné a salámová kolekcia merchu nám prišla tak akurát wtf,“ vysvetľuje Creative director Martin Krafčík.
Salámovú potlač sa agentúra rozhodla dať na tričká, mikiny, ľadvinky, ponožky, odznaky a aj sviečky.
„Zipser saláma je novinka zo skupiny fermentovaných trvanlivých tepelne neopracovaných mäsových výrobkov, ktorá si to ako prvá sušená saláma namierila do prémiového radu produktov ZIPSER. Jej kúzlo je založené na tradičnom recepte, fermentácii bez tepelného spracovania a dlhom kvalitnom dozrievaní. Výnimočnosť novej ZIPSER salámy je podčiarknutá jemnou mozaikou na reze v súzvuku s výraznou mäsovou arómou a chuťou použitých korenín. Ďalším znakom jej exkluzivity je originálny textilný technologický obal s nepravidelnou štruktúrou a tiež to, že zreje 28 dní a má až 40-dňovú trvanlivosť,“ dodáva marketingová riaditeľka Tauris Group Iveta Štefánová.
O photoshooting ku kampani sa postaral bratislavský fotograf a režisér Lousy Auber. Kampaň bude podporená aj v PR a tiež v spolupráci s dnes_jem a viacerými foodbloggermi.
Novú kolekciu originálnych suchých salám už nájdete v predajniach.
Vizitka kampane:
Creative Director: Martin Krafčík
Art Director: Jakub Svetlík, Marek Sivy
Copywriter: Martin Krafčík
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Account Director: Zuzana Záziková
Fotograf: Lousy Auber
PR agentúra: PR Clinic