ŠKODA dáva v novej kampani do popredia to, na čom jej najviac záleží - ľudí. Prostredníctvom ich portrétov a hlavného claimu Nabite sa životom iV ich motivuje nežiť pre technológie, ale aj vďaka nim si naplno užívať chvíle spojené so zábavou či dobrodružstvom.
Automobilka sa pritom hrá s dvojzmyslom – prostredníctvom „iV“ (foneticky „aj vy“) sa prihovára ľuďom a zároveň poukazuje na označenie radu elektrických a hybridných vozidiel vo svojom portfóliu.
Kreatívna idea kampane spočíva v tom, že namiesto toho, aby značka komunikovala o „životnom štýle“, nechala o svojich pocitoch hovoriť ľudí. Tí sa rozprávajú s budúcnosťou o tom, čo sľubovala a aj o tom, čo nebolo podľa očakávaní. Ale napriek tomu, s pozitívnym nastavením mysle, dávajú budúcnosti druhú šancu byť lepšou a svetlejšou.
Budúcnosť totiž nie je len o technológiách, ale hlavne o živote a ľudských okamihoch a emóciách.
„Touto globálnou kampaňou naplno otvárame dvere do éry elektromobility. Naším cieľom je prostredníctvom príbehov ľudí vyjadriť postoj značky k e-mobilite a zároveň budovať povedomie o našich elektrických a hybridných modeloch. Naše vozidlá nie sú len spoľahlivým partnerom na cestách, ale aj spoločníkom pri zážitkoch, zábave či významných momentoch prežitých s blízkymi. Sú pre ľudí nabitých životom,“ predstavuje posolstvo kampane Roman Rajtár, vedúci marketingu ŠKODA AUTO Slovensko a dodáva: „Kampaňou sa zároveň snažíme odpovedať na otázky a búrať mýty, ktoré sú s e-mobilitou na Slovensku stále spojené. Preto nás teší, že sme do kampane získali herečku Moniku Hilmerovú, ktorá jej dáva lokálny rozmer.“
V kampani ŠKODA sa na Slovensku po prvýkrát ukáže nové, prvé čisto elektrické SUV ENYAQ iV, ale aj plug-in hybridné modely OCTAVIA iV a SUPERB iV. Automobilka zároveň zdôrazňuje, že jej elektrifikované automobily sú stále „len“ automobily, a to nie pre budúcnosť, ale pre ľudí tu a teraz.
Globálnu kampaň priblíži slovenskému publiku prostredníctvom emócií a zážitkov známa herečka Monika Hilmerová, ktorej životný štýl, prístup k rodine aj životnému prostrediu sa zhodujú s hodnotami značky ŠKODA a motívmi kampane. Tá odštartovala v úvode novembra, prebiehať bude do decembra v televíziách, printoch, OOH a v online.
Vizitka kampane:
Názov: „Nabite sa životom iV“
Kreatíva: OptimisThjnk
Lokalizácia: Wiktor Leo Burnett
Social media: Socialists
Médiá: PHD