Úspech nie je len o práci. Berme na plný úväzok aj sám život. Na tento odkaz stavila značka Becherovka v nových spotoch, ktoré sa v televízii objavujú od začiatku novembra.
Kreatívci v novej kampani predstavujú „životných profesionálov“ - pozorovateľov oblohy, koordinátorov prípitkov či špecialistov na táboráky.
„Nová kampaň nám chce pripomenúť, že spokojný život spočíva v tom správnom mixe. Je dôležité si ho namiešať tak, aby sme vybalansovali prácu a voľný čas a mohli sa viac tešiť z maličkostí,“ približuje kampaň Veronika Lisová, brand manažérka značky Becherovka.
Aktuálna situácia ešte viac zdôraznila posolstvo kampane. Vysnívaná dovolenka, trávenie času s priateľmi či spoločné oslavy ešte nikdy neboli tak vzdialené, preto je dobré nachádzať radosť v každodenných chvíľach, ktoré nám život dáva.
„Ako hovoria samotné spoty, na plný úväzok totiž treba brať nie len prácu, ale aj sám život. A ten by mal byť tak skvele namiešaný, ako drink s nezameniteľnou chuťou, ktorý si vychutnávajú už celé generácie,“ dodáva Lisová.
Vizitka kampane:
Creative agency: VCCP Prague
Planning Director: Henri de la Barre
Executive Creative Director: Dejan Štajnberger
Art Director: Marek Farkaš, Jorge Riera
Copywriter: Alena Poledníčková, Elena Suvorová
Strategist: Jan Papač
Account Director: Lucie Vrzalová
Director: Milan Balog
Production house: Boogiefilms
Music: Juraj Marikovič, Marek Šurin, Viktor Stručka