1st CLASS AGENCY sa stala víťazom tendra pre PR agentúru, ktorú vyhlásila spoločnosť Kaufland ešte pred letom. Od novembra tak začína zastrešovať viaceré PR oblasti, ako aj nové projekty v oblasti produktovej a korporátnej komunikácie.
„V spoločnosti Kaufland sa snažíme komunikovať jasne, autenticky a najmä úprimne voči všetkým komunikačným partnerom. Tešíme sa, že naším partnerom sa stala práve PR agentúra 1st CLASS a sme presvedčení, že vďaka spoločnej spolupráci rozvinieme a posunieme našu komunikáciu na novú úroveň,“ vyjadrila sa k novinke Head of Corporate Communication Kaufladu Lucia Vargová.
„Naša agentúra má viac ako trinásťročné skúsenosti v oblasti PR a budovania reputácie pre mnohých klientov a silné značky práve v oblasti potravinárstva, maloobchodu a FMCG. Veríme, že ich využijeme aj pre spoločnosť Kaufland, kde nás čaká viacero pekných projektov a zaujímavých výziev, ako aj poctivé, denno-denné remeselné PR. Naša agentúra bude aktívne spolupracovať na príprave plánov a kampaní, a na realizácií PR aktivít v oblasti produktovej a korporátnej komunikácie, ako aj v oblasti digital PR. V oblasti produktovej komunikácie budeme zastrešovať hlavne komunikáciu privátnych Kaufland značiek (ako sú K-free, K-to go, K-take it veggie), podporu slovenských dodávateľov a PR podporu produktových kampaní. V oblasti korporátnej komunikácie pomôžeme s témami ako je spoločenská zodpovednosť, trvalá udržateľnosť a ekológia, HR, inovácie, lokálni a regionálni dodávateľov a ďalšie. Prostredníctvom community mangementu a spoluprácami s influencermi a ambasádormi zastrešíme časť digitálnych PR aktivít Kauflandu,“ vysvetľuje Katarína Remiaš, majiteľka 1st CLASS AGENCY.
Spoločnosť Kaufland nedávno zmenila aj kreatívnu agentúru. Dlhoročnú spoluprácu ukončila s Respect APP a v tendri sa rozhodla pre THIS IS LOCCO.