Len prednedávnom sme písali o novej šéfke agentúry Zaraguza, ktorou sa stala Anna Dzurjaníková. V pozícii CEO tak vystriedala Martina Blaška, ktorý agentúru viedol od roku 2015. Ďalšiu zmenu avizuje česká Zaraguza. Aj tam odchádza šéf - Marián Fury (na obrázku).
Marián Fury stál v čele českej Zaraguzy od roku 2012 a pod jeho vedením sa agentúra vypracovala z digitálnej na full service agentúru s desiatkami špecialistov a ročným obratom viac ako 50 miliónov českých korún. Za jeho pôsobenia od roku 2012 agentúra získala klientov ako Olympus, Brown&Forman, Tchibo, Nestlé, Unilever, BEL, Acccenture, L’oreal, či Škoda Auto. S poslednou menovanou značkou Zaraguza spolupracuje už viac ako sedem rokov a posledné dva roky je jednou z hlavných kreatívnych agentúr Škoda Auto ČR.
Česká Zaraguza stojí aj za úspešnými ATL kampaňami pre Decodom či Alnamura a koncom roka sa stala hlavnou kreatívnou agentúrou ČSOB banky. V tomto roku získala Grand Prix za najefektívnejšiu reklamu na YouTube pre značku REXONA a už niekoľko rokov patrí aj medzi pravidelných držiteľov ceny za efektivitu, Effie.
„Som nesmierne hrdý na všetko, čo sme so Zaraguzou dosiahli, a ešte viac na skvelý tím, ktorý sa nám podarilo vybudovať. Momentálne je však čas posunúť sa ďalej a ja sa teším na nové výzvy spojené s vlastným projektom.” hovorí Marián Fury.
Po ôsmich rokoch riadenia českej pobočky Zaraguzy plánuje spolu s Martinom Blaškom začiatkom roka 2021 predstaviť svoj nový koncept agentúry pre inovatívnych klientov.