StoryEditor

Komunikáciu FOREO zastreší na Slovensku PR agentúra Black Apple

02.11.2020, 07:00
Autor:
redred
Značka sa chce zamerať na poznateľnosť svojich hight-tech produktov a osloviť mladých a aktívnych ľudí.

Švédska značka produktov v segmente smart beauty, wellness a starostlivosti o pleť FOREO si vybrala PR agentúru aj na Slovensku, bude ňou Black Apple. Chce sa viac zamerať na poznateľnosť svojich hight-tech produktov a osloviť mladých a aktívnych ľudí. Značka vznikla v roku 2013 a dnes pôsobí na takmer 80-tich trhoch po celom svete.

Produkty FOREO sú určené pre ženskú aj mužskú časť populácie, ktorá vedie aktívny život, veľa času trávi v práci, voľno využíva na pohyb a dopraje si profesionálnu starostlivosť. 

Medzi najznámejšie, a svojim unikátnym dizajnom aj najzaujímavejšie produkty, patrí rada masážnych prístrojov na čistenie tváre LUNA či revolučná inteligentná maska UFO. Aktuálne FOREO prinieslo novinku BEAR, pleťový fitness, ktorý sa postará o všetky tvárové svaly. Vďaka mikroprúdu udržuje pleť v kondícii a anti-shock systém zaisťuje komfortné bezbolestné použitie  v boji proti vráskam.

Black Apple

FOREO je silno inovatívna značka, ktorá si dokázala počas svojej krátkej existencie zaistiť priazeň a pozornosť miliónov spokojných zákazníkov. Snažíme sa prichádzať s prelomovými technológiami a novinkami, preto je pre nás spojenie s Black Apple a ich štýlom komunikácie skvelou voľbou. Máme radosť, že si FOREO novo podmaní aj miestny trh a znásobí záujem o svoje revolučné prístroje,“ vysvetľuje Šárka Niklová, PR Manager Czech Republic & Slovakia.

„FOREO pre nás predstavuje príjemné spojenie švédskej precíznosti, zmyslu pre detail a prirodzenej krásy. Je tiež dôkazom toho, že aj bežná denná rutina v starostlivosti o pleť môže byť smart a na profesionálnej úrovni. FOREO skrátka štartuje novú éru. Na spoluprácu sa veľmi tešíme,“ hovorí Ľubica Turčanová, Executive Director Black Apple.

Aktuálnymi klientmi agentúry Black Apple sú aj známe značky a spoločnosti ako KetoDiet, ASKO – NÁBYTOK, KiK, CTP Invest, Asociácia nealkoholických nápojov a minerálnych vôd, či slovenský futbalový reprezentant Ondrej Duda.

01 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia 02 - Modified: 2023-06-27 07:32:01 - Feat.: - Title: Tendre sú slabo pripravené, majú nejednoznačné zadanie a je v nich príliš veľa agentúr, hovorí PR brandža 03 - Modified: 2023-06-07 11:01:08 - Feat.: - Title: Problémy PR agentúr: Primerané odmeny, vysoká fluktuácia a mladí, ktorí sú občas ako trabant 04 - Modified: 2023-06-05 13:46:43 - Feat.: - Title: Experti PR agentúr: Verejnej diskusii vládnu fámy a klebety (anketa Stratégií) 05 - Modified: 2020-12-03 14:14:17 - Feat.: - Title: Značka Foreo otvorí rok 2021 vymenovaním nového generálneho riaditeľa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 08:01