Orange ako prvý z operátorov predstavil vianočnú kampaň, prichádza aj s novou ponukou. V kampani vychádza z myšlienky, že najkrajšie darčeky sú tie, ktoré nečakáme. Najviac nás poteší to, keď si nás niekto všimne a urobí nám radosť. A to nielen na Vianoce, či keď máme sviatok. Hocikedy. Len tak nezištne.
Orange v spote takto rozvíja koncept slobody voľby. "Chceli sme spotom ukázať, že každý z nás má možnosť vybrať si, či bude pomáhať iným alebo nie, či si nechá veci len pre seba, alebo sa podelí, či bude robiť veci nezištne, alebo čakať vždy niečo za niečo," tvrdí spoločnosť. Spot vznikol v agentúre Wiktor Leo Burnett, pod kreatívnym vedením Petra Kačenku, réžie sa ujal Peter Ehrenberger.
Kto sa na kampani podieľal:
Názov kampane: Vianoce 2020 - Svet môže byť lepší vďaka dobrým skutkom
Klient: Orange - Katarína Müsslerová, Hana Čupilová, Jana Danihelová
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Peter Kačenka
Art director: Ivana Danišková
Copywriter: Bianka Dingová Pavol Paulenda
Account: Lucia Grancová, Eva Pevná
Stratég: Dominika Múdra
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV, online, OOH, BTL
Termín nasadenia: 23.10.2020 - 31.1.2021
Produkcia televízneho spotu: Protos, Andrea Mlynková
Réžia: Peter Ehrenberger
Názov pesničky použitej v spote: Shoulder