Po dlhšej dobe sa s novou kampaňou objaví v televízii nákupný radca Heureka.sk. Vo vianočnej kampani ponúka riešenie, ako ľahko a rýchlo vyriešiť vianočné darčeky za pomoci svojho darčekového radcu.
Darčekový radca vyberie na základe dátových analýz a štatistických predikcií najobľúbenejšie kategórie produktov pre mužov, ženy aj deti. V týchto kategóriách bude potom už jednoduché vybrať darček, ktorý obdarovaným urobí naozajstnú radosť.
Vianočné inšpirácie na základe dátových analýz
„Naša kampaň sa snaží ľuďom povedať, že nech už kupujú darčeky pre akékoľvek množstvo ľudí, tak s pomocou Heureky to zvládnu ako nič. Na našom darčekovači nájdu veľa inšpirácie na darčeky pre každého, koho chcú obdarovať a urobiť mu radosť. Darčekové trendy pre tieto Vianoce vznikli na základe dátovej analýzy a predikcie v kombinácii s osobným prístupom špecialistov na obsah,“ vysvetľuje Marek Dobrý, Head of Brand Heureka Group, a pokračuje: „Náš darčekový radca ponúka inšpiráciu na darček, ktorý naozaj poteší. Ponúka možnosť vyfiltrovať si produkt pre kohokoľvek a v akomkoľvek cenovom rozmedzí.“
Insight kampane vznikol interne v Heureke a kreatívne ho spracovala agentúra Ogilvy ČR. „Naša myšlienka vznikla na tom, že v predvianočnej dobe ľudia často prenášajú zodpovednosť za výber a nákup darčekov na svojich blízkych, ktorým dôverujú a majú pocit, že oni to zvládnu z rôznych dôvodov lepšie. Títo ľudia sú ale často tiež zaneprázdnení a aj oni prežívajú predvianočný zhon, ktorý týmito požiadavkami od ostatných iba vzrastá,“ dopĺňa Marek Dobrý.
Darčekový radca prešiel aj užívateľským testovaním
Hlavným inšpiratívnym miestom kampane je darčekový radca bežiaci na webe darceky.heureka.sk. „Náš darčekový radca prešiel v priebehu roka dôkladným užívateľským testovaním. Vychytali sme rôzne nepresnosti a zložili ho tak, aby zodpovedal tomu, ako sa zákazníci pri používaní darčekových radcov správajú a čo hľadajú - a tým je totiž inšpirácia,“ vysvetľuje Marek Dobrý z Heureky a pokračuje: „Zistili sme, že zákazníci hľadajú pár základných, ale dôležitých filtrov, ako je pohlavie, vek a predovšetkým cena. Potom väčšinou už surfujú, klikajú a nechávajú sa inšpirovať.“ A presne to je jedným z hlavných cieľov kampane - inšpirovať zákazníkov k tomu, aby už sami vybrali blízkym darček, ktorý im urobí naozajstnú radosť.
V kampani Heureka novo používa ženský hlas. Na Slovensku bude hlasom Heureky hlas Barbory Chlebcovej, v Česku ho nahovorila Klára Klepáčková.
Kampaň pobeží od 21. októbra do 15. decembra na televíznych staniciach skupiny JOJ (v ČR to budú stanice Media Club), na YouTube, v displeji nakupovanom programaticky cez DV360, v rádiu a tiež na všetkých sociálnych sieťach a v emailingu. Kampaň beží súčasne v šiestich krajinách Heureka Group, okrem Slovenska a Česka aj v Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovinsku.