Po viac ako siedmich rokoch pôsobenia v agentúre MUW Saatchi&Saatchi prijala ponuku a stala sa novou šéfkou Zaraguzy. Anna Dzurjaníková pre Stratégie hovorí o tom, prečo prijala ponuku, ale aj to, aký cieľ si dala pri nástupe do funkcie.
Prečo ste sa rozhodli prijať ponuku viesť Zaraguzu?
Beriem to ako osobnú výzvu. Viedla som tím v jednej z top agentúr pre viacero klientov, v reklame pôsobím viac ako 14 rokov. No a toto je ďalší krok v mojej kariére a priestor na využitie mojich doterajších skúsenosti. Vidím to ako win-win, na jednej strane výzvu, na strane druhej pokračovanie v tom, čo ma napĺňa a je mi blízke. Navyše práce z dielne Zaraguzy som mala vždy v merku, pretože sa v nich odzrkad...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.