Situácia na trhu úverov na bývanie je omnoho prísnejšia a získanie financií na zabezpečenie nového bývania komplikovanejšie. Dnes už je dôležité, aby mal klient pri kúpe nehnuteľnosti nasporenú určitú čiastku, spravidla aspoň jednu pätinu. Preto na to treba myslieť čo najskôr a zmeniť aj pohľad na financovanie svojho bývania. Prvá stavebná sporiteľňa prichádza s novinkou, ktorá dostala názov – môjDOMOV.
Novinka môjDOMOV je podporená aj komunikačnou kampaňou, ktorá zahŕňa rádio, printy, reklamu na vonkajších nosičoch a aj v online priestore. Samozrejmosťou je aj nový televízny spot. Kreatívu kampane zastrešila dvorná agentúra Respect APP.
„Rozhodli sme sa ponúknuť klientom dlhodobú garanciu a istotu, ktorú im neposkytne žiadna hypotéka. Zavedenie tejto novinky predstavuje novú etapu stavebného sporenia a návrat k jeho „prapôvodnej“ myšlienke. Práve preto štartujeme v októbri s novinkou môjDOMOV, ktorá kombinuje výhody sporenia a úveru so zaujímavou a dlhodobo garantovanou úrokovou sadzbou. Ide o úrokovú sadzbu, akú doteraz PSS svojim klientom nikdy neponúkala. Reagujeme na zmeny na trhu a vylepšujeme našu ponuku pre klientov. Prichádzame s ideou a novým pohľadom na financovanie bývania,“ uviedla Daša Matušíková, riaditeľka úseku marketingu Prvej stavebnej sporiteľne.
Vizitka kampane:
Klient: PSS - Prvá stavebná sporiteľňa, a.s
Agentura: Respect APP
Strategy planner: Yolka Udičová
Creative director: Peter Michalka
Copy: Ondrej Štefánik, Lukáš Lukonič
Account Director: Ema Marišová
Head of Digital: Michaela Martonová
Produkcia: Hitchhiker Films
Režisér: Dano Dekan
Mediálna agentúra: Initiative