StoryEditor

Najväčšia sieť PR agentúr oslavuje 50 rokov. Na Slovensku je jediným partnerom Seesame

05.10.2020, 08:00
Autor:
TSTS
Najväčšia sieť nezávislých PR agentúr PROI Worldwide združuje 78 agentúr z 50 krajinách sveta.

Vo svete PR nájdete dva druhy agentúr, ktoré dokážu priniesť medzinárodné komunikačné riešenia - medzinárodné korporácie s pobočkami alebo siete nezávislých agentúr, ktoré vďaka partnerským agentúram z celého sveta dokážu pripraviť kampaň na globálnej škále alebo adaptovať globálnu kampaň presne na mieru lokálneho trhu.

Najväčšia sieť nezávislých PR agentúr PROI Worldwide, včera oslávila 50 rokov tým, že predstavila kompletný rebranding. Na Slovensku je jediným partnerom PROI agentúra Seesame communication experts.

PROI Worldwide operuje v 50 krajinách sveta, v ktorých 78 členských agentúr pomáha budovať reputáciu tisíckam klientov, vrátane desiatok spoločností z Fortune 500. Spolu dosahujú ročne tržby vo výške takmer jednej miliardy dolárov a zamestnávajú viac ako 7 300 ľudí.

“PROI si svojich partnerov starostlivo vyberá a my sme veľmi hrdí, že sme súčasťou tejto inšpiratívnej skupiny profesionálov. Na každom trhu spolupracujeme so špičkovou nezávislou agentúrou, kde sa vlastníci a partneri priamo podieľajú na spoločných kampaniach a projektoch. Vďaka priateľskej atmosfére a otvorenosti máme pre nás lídrov, pre našich zamestnancov a klientov po ruke múdrosť, skúsenosti a rozmanitosť z celého sveta," hovorí šéfka Seesame a dlhoročná členka boardu PROI Michaela Benedigová a dodáva: "Máme za sebou desiatky medzinárodných úspešných projektov, práve jeden z nich v oblasti zdravotníctva vedieme. Gratulujem PROI nielen k 50 tym narodeninám, ale najmä k novému sviežemu brandu. Nie je to ľahký proces najmä v komunikačnej firme.“

PROI Worldwide sa s príjmom takmer 1 miliardy USD sa PROI v roku 2019 umiestnila celosvetovo na 4. mieste medzi konsolidovanými komunikačnými skupinami. V top 10 je jedinou, ktorá je zložená iba z nezávislých lokálnych agentúr.

01 - Modified: 2024-03-13 09:57:25 - Feat.: - Title: Téma greenwashingu otvára firmám príležitosť na reputačné zisky 02 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia 03 - Modified: 2023-08-10 13:20:44 - Feat.: - Title: PR ako „panské huncútstvo“? Naopak. Pre rozvíjajúce sa firmy môže byť užitočnejší, než si myslíte 04 - Modified: 2023-06-27 07:32:01 - Feat.: - Title: Tendre sú slabo pripravené, majú nejednoznačné zadanie a je v nich príliš veľa agentúr, hovorí PR brandža 05 - Modified: 2023-06-07 11:01:08 - Feat.: - Title: Problémy PR agentúr: Primerané odmeny, vysoká fluktuácia a mladí, ktorí sú občas ako trabant
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:48