V jesennej kampani si 365 banka berie na paškál všetky tradičné reklamné klišé, prostredníctvom ktorých poukazuje na to, aké dôležité je byť transparentný. Tento motív využíva na komunikáciu svojho účtu, ktorý je bez skrytých podmienok a úplne bez poplatku.
Žiadne drobné písmená, hviezdičky pod čiarou so skrytými podmienkami či lákavé sľuby bez výsledku. 365 banka sa vyhraňuje voči typickým reklamným klišé a ich odvážnym zveličením vytvára kontrast, ktorým poukazuje na dôležitosť transparentnej komunikácie.
„Žijeme v dobe, kedy je nám nielen v reklame, ale aj v reálnom živote a na sociálnych sieťach, častokrát prezentovaná iná, krajšia a dokreslená „realita“, než je tá skutočná. Preto sme si zobrali práve túto myšlienku ako leitmotív našej kampane. U nás v Trišesťpäťke je transparentnosť jednou z našich kľúčových hodnôt. Ako banka sa na nič nehráme a keď povieme, že máme účet zadarmo, tak to platí pre všetkých bez rozdielu a najmä bez skrytých podmienok. Pretože slovo robí banku,“ uvádza na margo aktuálnej kampane Silvia Wenderlová, head of marketing v 365 banke.
Jesenná kampaň bude nasadená v ATL, ako aj online prostredí a na sociálnych sieťach. Spoty pochádzajú z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett a aj tentokrát ich nahovoril raper Branči Kováč alias Vec, s ktorým banka spolupracuje prakticky od svojho vzniku.
Zaujímavosťou spotov je fakt, že v časti reklamných klišé sa objaví aj herec Ladislav Konrád. Jeho hlas verejnosť pozná najmä z éry Teleshoppingových reklám. V spote si zahral aj slovenský kulturista Michal Križánek, ktorého tvár síce nie je vidieť, ale prepožičal mu svoju figúru. Obsadenie oboch postáv kopíruje koncept a nosnú myšlienku kampane odkazujúcej na tradičné reklamné klišé. Tie sú následne oddelené animáciou, po ktorej prichádza produktová časť spotu s jasným posolstvom.
Vizitka kampane
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Director: Tomáš Galajda
Graphic Designer: Alexandra Srnková
Copywriter Senior: Martin Motáček, Kristína Pavlendová
Copywriter: Lucia Kekeňáková
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production, Katarína Kintlerová
Réžia: Tomáš Řehořek